Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Gaan we weer!

yoyo

The UK brothers
Eindelijk een rustige periode achter de rug en dan........ kom je bij een Omega aan die weer eens staat te
snikken!! :'(
Wat is dit nu weer? :?

De parkeer garage waarin mijn auto altijd staat en waar wij een ontheffing voor hebben (blauwe zone) werd
enige weken geleden schoon gespoten zonder ook maar een seintje te krijgen dat dit ging gebeuren en of
wij de auto's niet aan de buiten zijde wilde parkeren ofzo (tijdelijk parkeerverbod misschien?)...resultaat een
net schoongemaakte Omega onder de zooi!!!!!
(niets an gedaan, maar alleen staan te koken bij het trieste aangezicht van de Omega)
Deze keer kom ik aan en hebben ze doodleuk het grijze beton van de bovenste parkeerlaag wit geverfd.
Niets aan de hand zou je zeggen, maar nu stond de Omega onder de verfwerkzaamheden!!!!!!!!

vipfd2.jpg


Over de hele lengte het geverfde parkeerdek lagen druppels beton verf incl mijn Motorkap, en bumper!
En nadat deze kl....schilders de druppels op mijn auto zagen hebben ze deze eraf proberen te vegen en toen een afdek
folie over de auto geplaatst en met tape vast gezet.
De volgende foto's zijn van slechte kwaliteit maar als je goed kijkt kan je de schade zien.

Bumper.(plakresten en krassen)

9quv55.jpg


Kap (over een grootgedeelte krassen en mat geworden)

wrzvr4.jpg


Ik direct naar het schildersbedrijf in kwestie want de schilderss waren al naar huis en het bedrijf was nog net open.
(wat ook een autoschadeherstelbedrijf onder hun hoede heeft en waar ik toevallig altijd mijn spuitwerk laat doen)

Een klein gelukje mag ook wel want ik wilde mijn kap komende maand ontdoen van de steenslag en had daarvoor
al een leuke prijs afgesproken.
(echter zonder uitwaaieren over de beide zijschermen)

Nu regelen de afdelingen aldaar de schade maar, maar ik ga iig voor een herstelde motorkap incl uitwaaieren over de zijschermen
en de bumper moet ook hersteld worden.
Uiteraard op hun kosten en het is al toegezegd.
Ik ga eerdaags een afspraak maken want ik ben hem toch weer 2,5 dag kwijt.

Gelukig komt alles wel weer goed , maar ik baal van dat soort lui dat zonder wat te zeggen (voor en achteraf) je auto
zo toetakelen!!
 
Toch een beetje geluk bij een ongeluk Aart, straks een strak snuitje en de knip blijft dicht ! :)

gr Huug
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat een waardeloze actie. Of het nou goed uitkomt of niet, dat soort lompheid gaat nergens meer over. Wat hadden ze nou gedacht, dat je nog even een dankwoordje kwam spreken voor het schoonmaken en onderplakken van je auto?
 
Beste Aart, ik heb het met jou en jou Omega te doen :'( . Ik zou het hier op het forum even moeten nazoeken maar volgens mij is dit niet de eerste keer dat de één of de andere flapdrol iets met je Omega uithaalt. Niet goed voor je hart dit soort flauwekul maar dit keer hou je er wel een mooi gespoten voorzijde van de Omega aan over (was je toch al van plan maar nu kost het je niets d:)b ).

Komt het - dit keer - wel allemaal weer goed.

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Inderdaad schijnt mijn Omega het goed te doen bij het gore tuig en andere duistere figuren.
Idd moest hij toch al gespoten worden, maar jullie mogen rustig weten dat ik er zo zachtjes aan DOODZIEK van word.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Wordt het niet eens tijd om te gaan verhuizen. (Wel aan de zuidkant blijven _O- )
Wordt je inderdaad niet vrolijk van, succes met de afhandeling.
 
Zo dan... ik dacht, toen ik de titel las: Jemig... ze moeten Aart weer eens hebben.
Atheïst-zijn-dank worden de kosten nu gedekt... maar wat Walter zegt: dit is niet goed voor je hart :N

Wel mooie fotootjes maken als de jonge dame weer strak in de lak staat, hè :P
 
Lijkt wel of je auto vervloekt is -O-
Naja, hopelijk staat ze er straks weer heeeeel strak bij, zonder dat het je een cent gekost heeft, dat is dan nog een mazzeltje ;)


groetjes

Lars
 

yoyo

The UK brothers
Maandag 2 april mag ik hem naar de de schoonheids salon brengen en 2,5 dag
later moet hij er weer op en top bij staan.(hoop ik)
 
Ze moeten je Omega ook wel hebben zeg ! ik had al lang verhuisd.. is er geen mogelijkheid voor een garage box ?

Als je eens weet hoeveel ik auto's ik op mijn werk al gehad heb die ik heb moeten ontdoen van precies ja, verfspetters ! Om precies dezelfde reden..


En de mooiste auto's ook ! Mazda 6 MPS, Jaguar XF, splinternieuwe Mercedes S 500 Hybrid enz...
 

yoyo

The UK brothers
Ik heb gelukkig geluk omdat ik toch al wat zou laten spuiten, maar het gaat mij vooral om de lompigheid van de schilders in kwestie
die gewoon de boel uit/inwrijven en een berg krassen veroorzaken en dan gewoon weglopen.
(zonder ook maar een briefje oid achter te laten) Gewoon een stelletje huf..s!
 
Och ja.. ben het met je eens Aart, maar zo gaat het.. die pakken gewoon een vies schilders totje uit hun zak of weet ik het en dan proberen ze het weg te vegen.. hmm gaat niet.. dan maar wat harder drukken, soms ook hun nagel erbij.. naja pech dan..

Kan je geen auto hoes nemen ? zo heb ik mijn auto ook wel eens een aantal maanden in de straat gehad hier, omdat ik de ruimte binnen even nodig had in de winter. niet zo'n Halfords ding maar een échte goede.
 
Bovenaan