Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Geen interieur verlichting

yoyo

The UK brothers
Deze week een kofferbak lampje vervangen, maar .....maakte daarbij kortsluiting.
Ok even een nieuwe zekering erin en ....nee hoor geen interieur verlichting , geen kofferbak verlichting geen verlichting in mijn deuren!

De zekering die ik plaatste komt op plaats 12 waar ook het info display, radio en knipperautomaat op staan en het gekke is dat deze het wel doen.
Wat kan hier aan de hand zijn?
 

Andrew

600.000
Zou wellicht de comfort-timer overleden zijn, die na een aantal minuten de dingen die jij noemt automatisch uitschakelt?


Andrew
 

yoyo

The UK brothers
Hmmm dat zou kunnen maar ook de interieur verlichting (zeg maar leeslampjes bij je spiegel) doen het niet en die staan los van die
timer dacht ik.
 

Joep

Verbannen
Had ik laatst ook toen ik aan het klooien was met de instapverlichting onderaan de deuren. Sprong er een zekering uit en dus kreeg ik hetzelfde als bij jou. Zekering vervangen en opgelost.
 

yoyo

The UK brothers
Dat dacht ik ook Joep, maar ik had de zekering vervangen toen deed de radio , display het weer maar geen binnen/instap verlichting.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik lees niet in jullie berichten hoe het is opgelost. Zou graag de oplossing willen weten, zekeringen heb ik nagekeken maar die zijn alle nog goed

Denns
 
Zijn de pinnetjes in de deurposten nog goed? Heb er ooit 1 gebroken gehad, dan gaat het licht wel uit na een minuut of wat, maar nooit meer aan. Was maar bij 1 deur bij mij, bij de andere deuren werkte het wel.

Gr. Paul
 

Vega

Medewerker
Administrator
onder het dashboard aan de linkerkant ter hoogte van de A stijl, zeg maar achter de lichtschakelaar.
 
Bovenaan