Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Geen Knipperlichten meer

Sinds gistermiddag heb ik geen knipperlichten meer

Ze hielden er in eens mee op.

Alarmlichten werken wel , het vreemde is als je de alarmlichten in drukt en dan voorzichtig terug laat komen dan doen mijn knipperlichten het wel.

Maar dat werkt niet lekker want dan hoor je het relais in de zekeringkast storen

Dus ik dacht dat mijn alarmlichten knop kapot was , dus even naar Berry geweest andere alarmlichten knop geprobeerd maar dat was het ook niet relais verwisseld ook niet hendeltje van de knipperlichten verwisseld werkte ook niet.
Berry nog bedankt voor de goed service d:)b

Weet iemand wat dit probleem kan wezen ?

Het gaat om een omega b1 2.016v van 1996

Grt

Jelle
 
Lijkt mij dat er ergens een draadbreuk zit. Laatst was er ook iemand waarbij de cruisecontrol niet meer werkte. Zelfde hendeltje dus zou zomaar kunnen.

Gr. Paul
 

Berry

OOP Huisleverancier
Geen idee Paul zover kwam ik niet.
Maar zekeringen,relais en schakelaar vervangen dus daar ligt het niet aan.
 
Zo net nog even bezig geweest met de omega

Mijn remlichten doen het ook niet meer , mijn parkeer lichten werken wel kwam ik vanmorgen achter.

Vanmiddag maar weer verder kijken<br /><br />-- 22 maart 2014 13:03 --<br /><br />Probleem opgelost :)

Zekering nr 2 15 A remlichten alarmlichten was kapot

Nu doen me remlichten en knipperlichten het weer d:)b


Grt

Jelle
 
en bij mij werken men koplampen en mistlampen sinds vandaag niet meer.Alle andere verlichting nog wel.
Als ik doorschakel van stadslicht naar rijlicht blijft ook het lampje van achterste mistlampen branden zonder dat ze branden.

Of misschien de ballasten van de aftermarket xenon stuk, of de lichtschakelaar of iets anders.Hzb ze echt geen idee van.
Zekeringen ook al na gekeken en zijn ok,heel bizar
 
Bovenaan