Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

gezocht pu bussen (link, leverancier)

R

Ralph

Gast
ik zoek een link naar de polyurethaan bussen of pu bussen genoemd voor de draagarmen aan de voorzijde.
ik heb reeds de voorste bussen gevonden maar zoek nog een link of bedrijf voor de achterste. dit zijn de platte bussen.
ik wil deze namelijk als proef gaan monteren in een set draagarmen om te kijken of het gedrag verbeterd.

deze heb ik dus al gevonden nu de achterste.

http://www.ebay.de/itm/2x-Pu-Buchsen-Qu ... 337a568dd5

altijd leuk om een rapport van te maken of dit beter of slechter is.
onder het motto polyurethaan begin er niet aan. maar wil het toch ervaren.

naar wat blijk schijnen toch de oneffenheden in de remschijven doorgegeven te worden aan de carrosserie, ook het stuur gedrag is als een krant na verloop van tijd.
nu roepen diversen pax dat dit ligt aan de rubberen bussen. ook na een keer een noodstop te hebben gemaakt met nieuwe of wat oudere bussen kunnen deze al afscheuren.
om dit alles een halt toe te roepen wil ik dit toch eens testen met de pu bussen.
 
Ja! Goed plan!

Die originele bussen zijn echt waardeloos! (voor bedoel ik dan)

Denk dat ik hierna ook eens zoiets ga proberen....heb er eens iets over gelezen op het omegaowners
forum behoorlijk positief verhaal iig.

Denk dat de mijne (oem) er nu 2 jaar onder zitten, maar hebben volgens mij hun beste tijd al weer gehad:cry:
 
Bovenaan