Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

groot onderhoud bij Herr Omega Doktor !!!

Maurice

OOP Chef de cuisine
Afgelopen vrijdag naar Amsterdam afgereisd voor twee middendempers vervangen, APK, Distributieriem, waterpomp en thermostaat vervangen !!!

kleine sfeerimpressie van de skills van Ralph !!!

mjs2df.jpg


rmutsy.jpg


f0oikj.jpg


mhecjq.jpg


16th5k.jpg


r1kioi.jpg


2qbbxhy.jpg


2nm3yfr.jpg


33xfs4j.jpg


nzkkgp.jpg


35i3xxt.jpg


os8q5u.jpg


3358lzd.jpg


140c5cl.jpg


jz7nm.jpg


awdb48.jpg


2n1yq2u.jpg


4k8etg.jpg


2d2hn6g.jpg


2w7eufo.jpg


9qihow.jpg



Ralph en Mariska, bedankt voor de leuke dag, avond, uuuuuhhhh......nacht en . . . . . weer 's-morgens !!!

P.S. de inhoud van de fles met de vleermuis smaakte goed !!! 8)


Op de terugweg nog ff een pakketje uit de UK afgeleverd in Tiel voor Project X en mijn nieuwe Sport-Stars gemonteerd !!!

2hcls3t.jpg


ei496o.jpg


6ga61j.jpg


25zma15.jpg


iq8p6h.jpg


35lhpoi.jpg


En toen begon 't heel hard te sneeuwen in Zuid-Limburg !!! |:(


:w
 
A

Anonymous

Gast
Een groot beetje, groot onderhoud Maurice.

Ziet er allemaal weer netjes uit. Zeker ook de velgen die ik gisteren voorbij zag komen.
Knap werk weer van onze Omega doktor, net als z'n eigen Omega, hij blijft maar door gaan die diesel.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Goed werk Herr Doktor.
Ik heb die avond nog een telefonisch verslag aangehoord over het vorige gedane onderhoud, en ook hier kwam naar voren zeker ook dealer onderhouden -O- , uh ja, ook hier was het geen garantie voor de toekomst. |:(
Ziet er goed uit allemaal, Maurice nu kan je weer zonder zorgen kilometers maken.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Max zei:
Vraagje...kan iederéén naar Herr Doktor, toekomst gericht ... :d

Natuurlijk, Herr Doktor is een onafhankelijke zelfstandige automonteur die toevallig ook Omega rijd en daar toevallig ook veel (ook van andere merken) vanaf weet.
 

yoyo

The UK brothers
Ralph , weer iemand tevreden gemaakt fantastisch! _/-\o_

@Maurice, jij ook weer tevreden op weg en weer vakkundig de hele handel een HELE GROTE BEURT laten geven. d:)b
Rest mij alleen nog de vraag......cola en bierblikjes als pakking voor de uitlaat? hoe is dat er tussen gekomen?

ENNE.....mooie velgen Maurice! :Y
 
R

Ralph

Gast
tja dat is de creative oplossing voor de mensen die onder de rivieren wonen. hebben daar geen uitlaten of pakkingen en lusten daar wel een biertje.
tevens noemen wij dit in het noorden reci.......... uhhh hergebruiken. :h _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooi werk Ralph. Maurice z'n bolide draait weer prachtig.


En Maurice bedankt voor de haal en brengservice. _/-\o_
 

yoyo

The UK brothers
Ralph zei:
tja dat is de creative oplossing voor de mensen die onder de rivieren wonen. hebben daar geen uitlaten of pakkingen en lusten daar wel een biertje.
tevens noemen wij dit in het noorden reci.......... uhhh hergebruiken. :h _O-

_O- _O- _O-
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
@Maurice, jij ook weer tevreden op weg en weer vakkundig de hele handel een HELE GROTE BEURT laten geven. d:)b
Rest mij alleen nog de vraag......cola en bierblikjes als pakking voor de uitlaat? hoe is dat er tussen gekomen?


@ Aart, ze waren zo rot dat ze er bijna afvielen, moest nog ff volhouden tot de bewuste afgelopen vrijdag, dus ff een noodoplossing gemaakt door ons opperhoofd !!!


En Maurice bedankt voor de haal en brengservice. _/-\o_

@Jacco, ik heb de mogelijkheid dus no problem !!!



:w
 

Joep

Verbannen
Mooie reportage! Ralph heeft weer mooi werk geleverd zie ik! Klasse, en je Omega staat er nu met die velgen weer strak bij zeg, mooi! :Y
 
Leuke reportage hoor. Vandaag is mijn auto aan de beurt bij Ralph. Ik ken niet wachten.

Enne, idd mooie velgen hoor!!! Veel rijplezier weer!!!
 
Bovenaan