Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Grote wisseltruc

Nu kriebelt het al een tijdje toch een andere radio-unit te plaatsen , een met telefoon en navi. Nu zit er een CCR2008 ( meen ik ) in , met natuurlijk zo'n rekenmachine display. Bij vervangen van radio unit moet er natuurlijk wel een kleuren scherm in. Nu was ik op zoek wat nu zo'n ander schermje kost; of ik zoek verkeerd, of ze kosten ruim over de 300,- voor alleen het schermpje ?

of word het nu alle sloperijen af voor zo'n schermpje ?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Navigatie scherm

Nee je zoekt niet verkeerd, dat is een beetje de gangbare prijs.
Daar komt nog een NCDC 2013/2015 bij,ook iets van €300,00.

Sloop is niet handig omdat je dan geen code erbij heb en zonder code doe je weinig met die dingen.
Code vrij maken kan ook, dan komt er weer € 100,00 extra bij.

Dan komt er nog wat bedrading bij en programmeerwerk met de Tech 2.

Bij de betere Duitse Ebay verkopers kan je voor ± € 600,00 wel een CID en een NCDC kopen die goed zijn.
 
Re: Navigatie scherm

Hmm, dan zal ik nog eens verder zoeken. Heb namelijk net een NCDC 2015 gekocht zonder scherm.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Navigatie scherm

Luv2rev zei:
Hmm, dan zal ik nog eens verder zoeken. Heb namelijk net een NCDC 2015 gekocht zonder scherm.

Is deze codevrij of heb je er een code bij?

Nog een CID en een Telematica module erbij en je hebt een compleet systeem.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Navigatie scherm

Luv2rev zei:

Inderdaad.
Zorg ervoor dat je hem gelijk compleet met de antennekabels scoort, van de antenne tot aan de radio / telematica.
Zowel aan de Telematica als de radio (gps) zitten connectoren aan die niet los te krijgen zijn.
 
Re: Navigatie scherm

Niet los te krijgen Hmmm... :S . Leg dat eens uit, stekkers zijn er toch om weer los te maken ?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Navigatie scherm

De connectoren die aan de kabels zitten zijn niet los te koop mocht een kabel zelf willen gaan maken.
 
Re: Navigatie scherm

GoldWings hebben als optie een navi... kun je vast wel daar een paar stekkers uit knippen })

Ontopic: Hier staat er nog één, Luc: <a class="postlink" href="http://cgi.ebay.de/CID-Farbdisplay-Farbbildschirm-Opel-Omega-b-NAVI-/200567203741?pt=Auto_TFT_Monitore&hash=item2eb2bca79d" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/CID-Farbdisplay-Farb ... 2eb2bca79d</a>
 
Even nog een vraag ter controle :

Ik heb nu dus een CCR2008 erin met zo'n groot scherm.

Zou ik deze kunnen wisselen voor een ncbc met telefoon/bose en zo'n kleiner schermpje ? Net als de antenne moet ook worden over gezet. Liggen alle kabels er wel al , of moeten er ook nieuwe kabels worden getrokken ?
 
Waarom wil je er een kleiner scherm in ? En niet een origineel kleuren-scherm ?
Als je toch gaat upgraden, kun je het beter goed doen, lijkt mij...
 
Bovenaan