Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

GSM antenne kabel

Ik heb vandaag de radio er even uitgehad om het display van de PDC aan te sluiten en de kabel netjes weg te werken. Nu is mijn vraag waar in hemelsnaam de kabel van de GSM antenne ligt en van de microfoon die bij de binnenverlichting ingebouwd zit, ik had ze namelijk wel mooi opgebonden bij elkaar achter de radio verwacht (snap trouwens ook niet waarom de eerste eigenaar heel die zooi erop besteld heeft en dan de goedkoopste radio uit de lijst erin drukt |:( ).
 
Die radio zit er af fabriek in, er staat hier ergens een linkje van een website waar je je VIN invoert en dan een hele lijst met opties waarmee de auto uit de fabriek gekomen is en wanneer. In die lijst staat CDR2005 en een telefoonvoorbereiding met antenne en microfoon.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Dan ligt de antennekabel tot aan het rechter kickpanel, waar je ook ongeveer (achter het dashboard/bekleding) de microfoonstekker zal vinden (rechthoekige 20 pinnetjes ofzo)
 
Bovenaan