Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo allemaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
d:)b
Mijn naam is Bob. Ik ben de gelukkige berijder van een 2.6 v6 Omega stationcar uit 2001 op LPG (g3) Voorheen een Volvo 850 estate, maar door een
scheur in de cilinderkop had ik dringend vervanging nodig...vervangen was duurder dan de auto waard was. De Opel kon ik voor weinig krijgen.
Wat een ondergewaardeerde auto. Heel veel auto voor weinig...
(ik ben namelijk altijd de op 1 na laatste eigenaar van een auto (na mij de sloperij)
Ik woon in de Hoeksche Waard en tuf (zeker in de wintermaanden) elke dag flinke afstanden. Eerst alleen op benzine, maar dat werd een beetje duur.
Daarom maar laten ombouwen en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Oke, sleutelen aan het blok is er niet makkelijker op geworden.....
(om met de woorden van mijn monteur te spreken.."het is wel een beetje lastig blok") Hij heeft ruim 40 jaar ervaring, maar zelfs de distributieriem
was voor hem een beetje spannend. :?
Ben zelf niet zo'n hele grote sleutelaar, maar de simpele dingen doe ik graag zelf. Leve de How do's !!!! Dank voor het delen van jullie kennis.

Tipje voor mede forumleden...
Via ebay (omegaspareparts) zijn gebruikte onderdelen te verkrijgen uit Engeland. Door de lage pond is dat zeer interressant. En bijna alles is op nummer te vinden.
Haalde er bevoorbeeld een motortje voor de centrale deurvergrendeling voor alles bij elkaar 25 euro !!!!!!!! Dat lukt niet eens via Duitsland. En de Opel sloper in
Nederland wilde 90n euro hebben, de *&^%$#@! 7(8)7 |:( )

Tot horens en tot ziens op de weg.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hoi Bob, welkom !

Leuk zo'n enthousiaste binnenkomer. Toevallig ook nog wat foto's van je Omega beschikbaar (ja we blijven erover zeuren :D) ?

Steve van omegaspareparts is hier bij meer leden een bekende, zeker een om in de gaten te houden voor onderdelen.
 

yoyo

The UK brothers
Hey Bob,

Hartelijk welkom op ons (en nu ook jouw) forum.
ik wens je hier veel plezier en wat betreft ebay kijk maar eens op algemeen en dan naar de linkies.
Dat is volop feest daar.

enne......misschien een fotootje?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Bob,

Net wat Jacco zegt de meeste Ebayers kennen we, kijk hier maar eens daar staan er genoeg Linkjes.

.
 
Hallo Bob,

Leuk zo'n enthousiaste intro d:)b . Welkom op het forum en veel plezier hier én met je Omega natuurlijk :)

Groet,

Walter
 
Hey Bob,

welkom op ons OOP.
Waar in de Hoekse Waard staat jouw Omi geparkeerd?
Er zijn er meer in die hoek ;)

:w Ruud
 
bob ook van mijn kant hartelijk welkom op het forum, en gelijk zo anthousiaste binnenkomer en over je omega. en weer een caravan erbij, we lopeen volgens mij al aardig op de sedannetjes in lol.
maar de sloper die voor een cv kastje zoveel geld vrraagt, is mooi gek, maar voor die 25 euri heb je ze hier ook. en daar hoef je niet goed voor te zoeken. enne bob ik wil niet zeuren maarre wil wel foto's zien van je ride hahahaha. gr,martijn
 
Dank jullie wel voor de hartelijke ontvangst.

Foto's komen... Ook van de spagetti onder de motorkap. eerst ff wassen. Hij ziet er niet uit na de winter.
Ga een dagrijlichtautomaat inbouwen. Ga dit ook met de camera vastleggen... FF geduld allemaal.
 
Je weet dat dat heel makkelijk te realiseren is ?
Al dan niet met de modificatie van Vega (heb ik zelf niet gedaan... beetje aan het milieu denken, hè _O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan