Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo Allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben Ronald aka Cabriobully,sommige zullen mij wel kennen van mijn x30xe motorswaps en van mijn chiptuning.
Ik meld me hier aan aangezien er veel vragen vanuit dit forum kwamen.
Het is dan ook zo netjes om me even voor te stellen

Ikzelf rij geen Omega maar een Calibra met een X30XE motor met het hele i500 pakket erop,de i500 nokkenassen,i500inlaatspruitstuk en i500 ecu(wederom aangepast naar 3.0 natuurlijk)

Wanneer iemand vragen heeft over het chiptunen van zijn auto vraag maar raak,we hebben graag Opels d:)b

Groet Ronald aka Cabriobully

Tuningchips
 
ronald van harte welkom kerel, fijn te horen dat de zaken goed gaan, schilderen kun je toch niet met dit weer buiten hihihi. enne ondanks dat je calimega rijd ben ik wel benieuwd naar de laatste veranderingen, want kan nog steeds niet op het opelforum. dus kom maar op met die pica's. *O* gr,martijn
 
Hallo Ronald,

Welkom hier op ons forum. Ik denk dat je binnenkort wel nader van ons gaat horen.

Ik wil wel eens wat meer weten van die i500 conversie. Stuur je t.z.t. dan wel een pb.

Groet,

Walter
 
martijn_maja zei:
ronald van harte welkom kerel, fijn te horen dat de zaken goed gaan, schilderen kun je toch niet met dit weer buiten hihihi. enne ondanks dat je calimega rijd ben ik wel benieuwd naar de laatste veranderingen, want kan nog steeds niet op het opelforum. dus kom maar op met die pica's. *O* gr,martijn


He nee schilderen ben ik helaas mee moeten stoppen ging niet meer ivm mijn (ziekte)
Maarja wie wil nu niet van zijn hobby zijn werk maken ideaal toch?


Hier wat foto's van de calibra
Is inmiddels weer vanalles aan veranderd maar ok.
Nieuwe foto's komen vanzelf wel.

ABCD0005-7.jpg

ABCD0007-11.jpg

ABCD0003-9.jpg

ABCD0004-9.jpg

ABCD0005-6.jpg

ABCD0008-10.jpg
 
omegauser zei:
Hallo Ronald,

Welkom hier op ons forum. Ik denk dat je binnenkort wel nader van ons gaat horen.

Ik wil wel eens wat meer weten van die i500 conversie. Stuur je t.z.t. dan wel een pb.

Groet,

Walter

Geen probleem,vraag maar raak.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Ronald,

Mooi initiatief om even aan te melden n.a.v. enkele vragen. :)

Ik volg met interesse het chiptuning draadje. Momenteel geen plannen mee, maar wie weet.

Groet,
Jacco
 
Cabriobully zei:
martijn_maja zei:
ronald van harte welkom kerel, fijn te horen dat de zaken goed gaan, schilderen kun je toch niet met dit weer buiten hihihi. enne ondanks dat je calimega rijd ben ik wel benieuwd naar de laatste veranderingen, want kan nog steeds niet op het opelforum. dus kom maar op met die pica's. *O* gr,martijn


He nee schilderen ben ik helaas mee moeten stoppen ging niet meer ivm mijn (ziekte)
Maarja wie wil nu niet van zijn hobby zijn werk maken ideaal toch?


Hier wat foto's van de calibra
Is inmiddels weer vanalles aan veranderd maar ok.
Nieuwe foto's komen vanzelf wel.

ABCD0005-7.jpg

ABCD0007-11.jpg

ABCD0003-9.jpg

ABCD0004-9.jpg

ABCD0005-6.jpg

ABCD0008-10.jpg


oh oke. je hebt het er wel over gehad over het stoppen met schilderen,maar ik wist niet dat je eral mee gestopt bent. en van je hobby je werk maken is natuurlijk veel mooier. ik loop zelf ook met die plannen maar niet in deze tijd. en de calibra in dit concept kende ik al maar blijft een mooie auto d:)b de stoelen (zal het merk niet noemen hahaha) staan niet verkeerd. :Y . gr,martijn
 
Hey Ronald,

leuk dat je je bij ons hebt aangemeld; dus van harte welkom *O*
Je hebt een prachtige Calimega (kudo's voor Martijn _O-)

@ Walter:
Niet via PM gaan spammen... wij willen het hier ook graag weten.
En het betreft een Omega-blok... dus ik zou niet weten waarom het hier niet op ons portaltje thuis hoort :P

:w Ruud
 

yoyo

The UK brothers
Sow hey,

Ik was zo in het verhaal over chip-tunen verdiept dat ik je nog geeneens normaal gedag gezegd heb.
Nou Ronald bij deze dan ........hallooooooooo. :) :w

Wat het tunen van mijn auto voor zin heeft weet ik eigenlijk niet zo, heeft het wel zin als je op gas rijdt? :?
Ik bedoel hiermee te zeggen dat met gas de verbranding al veel sneller is , maar rendement minder.

Weegt het voordeel dan wel tegen de kosten op en kan het überhaupt wel bij mijn Omega want ik kom hem
nergens op jouw lijsten tegen?.

Gr,
Aart
 
MetalRush zei:
....

@ Walter:
Niet via PM gaan spammen... wij willen het hier ook graag weten.
En het betreft een Omega-blok... dus ik zou niet weten waarom het hier niet op ons portaltje thuis hoort :P

:w Ruud
Ha ha, komt goed. Maar ook als ik ergens iemand tegenkom met een boot voorzien van een X30XE-buitenboordmotor dan wil jij er alles van weten; "Omega- B) "
:) :) .

Groet,

Walter
 
Aart,
laten we de onderwerpen even scheiden.
Hier 'Hallo' zeggen en vragen over het tunen hier plaatsen.
Dat houdt het overzichtelijk :Y

@ Walter:
uiteraard :Y
Als het maar Omega ruikt of ademt, wil ik het graag weten _O-


:w Ruud
 
Zijn dit stoelen uit Stuttgart mischien ? lol

Beetje laat maar ook zeker welkom hier


groetjes uit Belgenland

Peter
 
haha het zijn Porsche stoelen 8)7 8)7
Calibra moet nog veel aan gebeuren hoor,andanks dat het opnieuw gespoten is enzv is er inmiddels alweer flink wat veranderd,nieuwe velgen enzv enzv

Zal binnenkort wat foto's maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan