Goedendag,
Na eerst me Door het forum heen te lezen.werd het toch eens tijd dat ik me voorstel.
Na een kleine 10 jaar in de bus van de zaak te hebben gereden.
Vond ik het wel weer eens tijd dat er een auto voor de deur kwam. Heb nu 2 kids en met een bijtelling van 25% is de lol er van af om met de bus te toeren.
Vorig jaar december een b1 2.5 td met 250000 km gekocht.
Zeker 4 weken ingereden toen .et een ritje naar Brussel de versnellingsbak ermee uit scheet. Kreeg hem enkel nog in de 1. En das niet prettig bij de ring van antwoorden. (Sorry Belgjes ik was de oorzaak van de korte opstopping ).
Een afrit kunnen nemen toevallig bij een opel dealer. Had de opdrachtgever al gebeld dat de opname niet Door zou gaan.
Na 2 uurtjes wen op de brug er zat nog genoeg olie. Gewoon overleden meneer.
Auto op de ambulance naar Holland.
Na een weekje er over na gedacht te hebben had ik nog zo iets van andere bak eronder en weer gaan.
Kwam ik bij de auto had er ondertussen heer schimmel toegeslagen alles zat eronder. (De auto was toch echt droog toen ik hem kocht wel had het de hele week geregend.. en mat alle roest die er al opzat moest de b1 weg ..
Dezelfde week was ik tijdens HET werk al een b2 2.5 dti executive uit 2002 station met 171000 km op de teller. Wel met wat bumpers cadeau en een kapotte spiegelkapje.
Met deze had ik een week langer plezier. Ik met dochters ff naar ede. Op de terugweg een klap onder de motorkap per direct geen vermogen en uitlaatgassen aan de rechtervoet bij het blok. Nou dacht ik uiteraard zit het weer tegen.de eerste gedachte ging uit naar de koppakking.
Deze ook weer weggesleept naar het veen terug. Gelijk maar de hal in, had het ook te druk met het werk om er gelijk naar te kijken. Dan maar ff vrijwaren. Ik had al wel besloten dan maar zelf de pakking vervangen.
Na een maand maar eraan beginnen met demonteren.
Alle kappen eraf. Ruitenwisser moest ook weg ivm inlaatspruitstuk. Zaklamp erbij of dat ik kon zien waar de auto lekte nix zichtbaar.. TOT ik een losse kabel zag liggen van een gloeibougie en ja hoor daar was de dader gloeibougie weg.
Gewoon verdwenen dat ding??????????
De gloeibougie ernaast erin gedraaid en die gaat er gewoon helemaal in en goed vast ook.
Maar nu ik hem toch zover had gedemonteerd kan ik gelijk de erg afsluiten en het hele traject roet vrij maken (Dank je arie van liebherr voor het schoonmaken van die roetbende).
Volgende week gaat ik hem weer in elkaar bouten als de nieuwe carterventilatie binnen is.
moet me nog wel inlezen over hoe ik de foto's kan laten zien van de auto.die volgen nog.
veel wensen heb ik niet omtrent de auto het is een executive. Dus dat zit wel snor.
het enige is een zwart interieur. Met leren sportschoenen zonder memory.
De stoel die er nu in zitten zijn beige met memory. Wat een vervelende zit hebben die ze zitten veel te hoog en ik schuif de hele auto Door met die dingen. Dus als iemand nog een leuk zwart interieur heeft laat maar weten. Ik zoek alles om dat beige te verbannen vooral de vieze vloerbedekking.
Mvg Alex.
Na eerst me Door het forum heen te lezen.werd het toch eens tijd dat ik me voorstel.
Na een kleine 10 jaar in de bus van de zaak te hebben gereden.
Vond ik het wel weer eens tijd dat er een auto voor de deur kwam. Heb nu 2 kids en met een bijtelling van 25% is de lol er van af om met de bus te toeren.
Vorig jaar december een b1 2.5 td met 250000 km gekocht.
Zeker 4 weken ingereden toen .et een ritje naar Brussel de versnellingsbak ermee uit scheet. Kreeg hem enkel nog in de 1. En das niet prettig bij de ring van antwoorden. (Sorry Belgjes ik was de oorzaak van de korte opstopping ).
Een afrit kunnen nemen toevallig bij een opel dealer. Had de opdrachtgever al gebeld dat de opname niet Door zou gaan.
Na 2 uurtjes wen op de brug er zat nog genoeg olie. Gewoon overleden meneer.
Auto op de ambulance naar Holland.
Na een weekje er over na gedacht te hebben had ik nog zo iets van andere bak eronder en weer gaan.
Kwam ik bij de auto had er ondertussen heer schimmel toegeslagen alles zat eronder. (De auto was toch echt droog toen ik hem kocht wel had het de hele week geregend.. en mat alle roest die er al opzat moest de b1 weg ..
Dezelfde week was ik tijdens HET werk al een b2 2.5 dti executive uit 2002 station met 171000 km op de teller. Wel met wat bumpers cadeau en een kapotte spiegelkapje.
Met deze had ik een week langer plezier. Ik met dochters ff naar ede. Op de terugweg een klap onder de motorkap per direct geen vermogen en uitlaatgassen aan de rechtervoet bij het blok. Nou dacht ik uiteraard zit het weer tegen.de eerste gedachte ging uit naar de koppakking.
Deze ook weer weggesleept naar het veen terug. Gelijk maar de hal in, had het ook te druk met het werk om er gelijk naar te kijken. Dan maar ff vrijwaren. Ik had al wel besloten dan maar zelf de pakking vervangen.
Na een maand maar eraan beginnen met demonteren.
Alle kappen eraf. Ruitenwisser moest ook weg ivm inlaatspruitstuk. Zaklamp erbij of dat ik kon zien waar de auto lekte nix zichtbaar.. TOT ik een losse kabel zag liggen van een gloeibougie en ja hoor daar was de dader gloeibougie weg.
Gewoon verdwenen dat ding??????????
De gloeibougie ernaast erin gedraaid en die gaat er gewoon helemaal in en goed vast ook.
Maar nu ik hem toch zover had gedemonteerd kan ik gelijk de erg afsluiten en het hele traject roet vrij maken (Dank je arie van liebherr voor het schoonmaken van die roetbende).
Volgende week gaat ik hem weer in elkaar bouten als de nieuwe carterventilatie binnen is.
moet me nog wel inlezen over hoe ik de foto's kan laten zien van de auto.die volgen nog.
veel wensen heb ik niet omtrent de auto het is een executive. Dus dat zit wel snor.
het enige is een zwart interieur. Met leren sportschoenen zonder memory.
De stoel die er nu in zitten zijn beige met memory. Wat een vervelende zit hebben die ze zitten veel te hoog en ik schuif de hele auto Door met die dingen. Dus als iemand nog een leuk zwart interieur heeft laat maar weten. Ik zoek alles om dat beige te verbannen vooral de vieze vloerbedekking.
Mvg Alex.