Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Hallo

lees al een tijdje hier mee dacht het is tijd om lid te worden

Ben dus Herman 27 jaar en heb een beige omega 2,5 automaat })

nou dat was het zon beetje
 
Hoi Herman,

Welkom hier,

Enne,foto's van je Omega kun je hier ook gewoon plaatsen,vinden we wel leuk ;)

gr

Danny
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Herman!

Beige als in de kleur "Antilope" ? Hele mooie kleur.

Als je al even meeleest weet je dat we verslaafd zijn aan foto's, dus laat ze maar komen. :D
 
Hallo Herman,

welkom in ons midden.
Ten eerste direct even wat recht zetten: er is niets saai aan een Omega, dus ook niet aan die van jou.
Ik geef toe dat er spannender modelletjes rond rijden, maar dat maakt de Omega zeker niet saai. Helemaal niet als wij de Omega, zo lang als mogelijk, op het NL wegennet houden en het voor uitsterven behoeden. Dán wordt het juist weer een zeldzaamheid... vintage ;)
In ieder geval veel leesplezier hier toegewenst.
Meer foto's mag overigens hoor :P

En waar kommie vandaan, dan ? :P

:w Ruud
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooie Omega. :)

En inderdaad, saaie uitvoeringen kennen we niet. Ik zeg: kom er maar in met de rest van de foto's! ;)
 
A

Anonymous

Gast
haha sorry heren

verander het woord saai maar in standaard :D

:D

meer fotos heb ik nog niet :$
 
Hoi Herman!

Ik ben ook nieuw hier..
Precies die omega heb ik hiervoor gehad. zelfde kleur, motor en waarschijnlijk saaie uitrusting :)
Bij mij zat er wel cruise control op.. maar dat was er bij op gehobbied met een kitje die het gaspedaal vasthoudt.. Maar inderdaad alles behalve saai! heerlijke auto om in te rijden.. en het ziet er gewoon strak uit. Hele aparte kleur ook. Daarmee is het wel een beetje van 'je moet er van houden'.. maar het is zeker geen kleur die je veel op de weg ziet.

Groetjes,
- Jeroen
 
Herman zei:
Heren bedankt!!

dit is hem dan

betere fotos moet ik nog maken :D en ja hij is best saai -O-



Uploaded with ImageShack.us



Wow wat een mooie Omega !! is helemaal niet saai daar ben ik het echt niet mee eens ! zo'n schitterende kleur en met een licht velours interieur.. donders man *;



Maak eens wat mooie foto's ! _/-\o_
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan