Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mensuh

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Steven_stepje,
al een paar jaar actief op internet, maar vooral met de corsa's.

Heb er aardig wat staan, maar ook een Sennie A1, Blitz B, Astra G station, Astra f GSI en natuurlijk mn werkpaard, de omega b 2.5 td station.
 
welkom op het oop
hoop maar dat je een sleutelaar bent dan komen we elkaar zeker nog wel eens tegen.
hellendoorn warnsveld is te doen


gr wilfred ;w

ohja we zijn gek op foto's hier.
 
Ik ben zeker een sleutelaar.

Wij hebben een " hobby" garage waar menig autobedrijf jaloers op is.

We bouwen hier, met de vrienden, vooral corsa's om. Ook roestauraties en aanpas werk.
Enige wat we nog niet kunnen is nog het spuitwerk, maar we zijn hiermee bezig om dit te kunnen doen.
 

yoyo

The UK brothers
Steven_stepje zei:
TNXS!

Ik zie alwel, dat jullie een erg serieus forum hebben opgezet.
How to's duidelijk, richtlijnen zijn duidelijk sjongejonge, kunnen we bij on forum op http://www.corsaa.nl nog een voorbeeld aannemen!

Hartelijk welkom hier op het OOP Steven,
Het serieuze hier gaat ver.....heel ver.....zo ver dat zelfs dat een verkeerde luchtverfrisser aan je binnen spiegel
kompleet vermoord wordt onder luid gejuig van enkele Forumleden.

Dus je bent gewaarschuwd. ;)
 
yoyo zei:
Het serieuze hier gaat ver.....heel ver.....zo ver dat zelfs dat een verkeerde luchtverfrisser aan je binnen spiegel
kompleet vermoord wordt onder luid gejuig van enkele Forumleden.

Dus je bent gewaarschuwd. ;)
Het zit em nog steeds dwars... :D

Welkom op het OOP Steven. Inderdaad foto's, we <3 it. Ben benieuwd naar je Astra F GSI, heb er zelf ook 1 gehad, leuk scheurijzertje.

Gr. Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan