Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

handmatig zenders zoeken ccr2006

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik de radio zenders van een ccr2006 handmatig kan zoeken zonder dat ze gewoon doorlopen...Ik heb voor een paar euro een fm transmitter gekocht en wil eens kijken of dit werkt maar krijg geen 1 frequentie te pakken.

Greetz Erik.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Met de pijltjes toetsen (links/rechts) onder de volume knop, even ingedrukt houden en dan loopt op of neer.
 
Dank je Peter maar daarna blijft ie zelf weer doorlopen.Ik kan em bv niet stukje voor stukje door laten lopen van 100.1 naar 100.2 enz..Ik kan dus bv 108.0 gebruiken maar kan em daar niet stukje bij beetje naartoe brengen.Ik zou em toch handmatig steeds een frequentie moeten kunnen verhogen zonder dat ie zelf weer ineens zelf gaat zoeken?

Greetz Erik.
 
Jaja,het is eindelijk gelukt maar weet echt niet meer wat ik gedaan heb.Nu kon ik ineens wel per stapje omhoog/omlaag en kan wisselen met de AS knop van geheugen naar de fm transmitter en de geheugen zenders..pppfff.Dank U allen.

Greetz Erik.
 
Bovenaan