Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hebbe dingen voor de ommie

gister een 99er 6cilinder steyr diesel mv6 op de sloop gespot nadat de eigenaar mij gebewld had.
werkelijke doodzonde, het betreft eeen compleet nette auto te zijn zonder mankementen. :'(
de ommie is al afgemeldhelaas.zo te horen had de eigenaar geld problemen en moest snel geld hebben.

maar waar het om gaat is dat er ontzetten veel goodies op zitten en irmscher parts :9 . eveneens de 18 inch irmscher wielen die peter alias vega ook heeft alleen hebben de gespotte raider en k.t banden erop liggen en borduur schade. maar wat zou zoiets waard zijn?
in de omega zit de orginele navigatie, bose systeem helaas is de radio weg. irmscher deur schalen, een heel net leren interieur, chrome lijsten, enz. nou wil ik dit er uit halen maar wederom wat is zoiets waard, kijk wat hij er voor vraagt heb ik laatst een complete mv6 gekocht. er zitten ook dingen bij die ik zelf niet inbouw, zoals de navi, maar om dit de schredder te zien ingaan is dood zonde. gr,martijn
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Klinkt goed, waar staat ie? :)

Prijs is moeilijk te zeggen, hangt er ook vanaf in welke staat alles is en of je die hele auto wilt meenemen of alleen een paar onderdelen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het is dat ik geen tijd er voor heb maar anders was ik aan het sleutelen.
Ik denk dat het allemaal niet veel zal kosten van de sloop.
Ik zou zeggen alle mooie dingen eraf halen.
Inderdaad waar staat die.
 
de nl ride staat nu in duitsland, maar voor de wielen wil hij 350 euro hebben en dan moeten ze nog klaar gemaakt worden en 4 nieuwe banden erop. de hele auto heb ik niks aan, gaat mij om de xenon lampen, en het interieur en navi en bose systeem.alles bij elkaar toch nog met de velgen een dikke 800 euro. en dan moet ik er nog een ncdr bij kopen ergens.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat vind ik eigenlijk helemaal geen slechte prijs, mits interieur in goede staat is.

Een goed lederen interieur kost je zo 200 euro op Ebay, vaak nog wel meer. Bose systeem zonder radio is ook wel zo'n 100 - 150 euro, Carin navigatie heb ik zelf onlangs nog verkocht voor 100 euro. Xenon lampensets doen ook makkelijk 100,- incl. de starters.

Als ik dat even optel in de meest gunstige vorm kom ik op 350+200+100+100+100=850

Beetje onderhandelen en je wandelt voor 700 a 750 met dat spul daar weg? Nette deal, vind ik.

Mocht je nog op zoek gaan naar een NCDR1100, ik heb er hier nog een liggen incl. wisselaar en stekkers voor kleurenscherm. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als je zo begint dan weet jij ook dat een Bose set meer op zou kunnen leveren, interieurs regelmatig voor 350 euro verkocht worden, enz enz. Dat was echter niet de insteek.

Ik ga even uit van prijzen waarvoor dat soort dingen met een beetje geluk en geduld regelmatig verkocht worden. Op die manier kan je voor 100,- best zo'n xenon set bemachtigen.
 
als ik eerlijk ben vind ik het niet goedkoop gezien de staat van de spullen, een complete mv6 haal je helaas al op voor de helft, heb nu een sedan staan die bijna gratis was. vandaar mijn vergelijking. maar het bose systeem en navi heb je toch de code van de auto niet voor nodig? het navi is wel compleet maar het bose systeem betreft alles behalve de head unit.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Sjors-V6 zei:
moah ben ik het niet mee eens.. maargoed ;)

Toch worden ze daarvoor verkocht @ ebay. Niet vaak, maar het gebeurd.. En dan te bedenken dat zoiets gewoon 300,- kostte toen ik ernaar zocht een paar jaar geleden. |:(


@ Martijn:

Voor de B1 Bose set heb je geen auto code nodig, wel de code van de radio en een eventuele cd wisselaar moet met die radio gekoppeld zijn.
 
Bovenaan