Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hey Gasten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,ik ben kevin,woon in ridderkerk en ben sinds anderhalf jaar een liefhebbende Omega ryder
ik heb sinds gister mn tweede omega aangeschaft en helaas mn oude de deur moeten wijzen
ivm met nogal wat motorishe problemen,maar ik ga er gelukkig een flinke stap op vooruit
ik ryd nu een b2 2002 full options 2,6 v6 donkerblauw met creme leer:-)kan mn ogen dr niet vanaf houden :P
heb momenteel nog geen foto`s maar die ga ik binnekort zekers ff schieten:P
ook ik zit net als velen hier ook op het opel forum en stel daar regelmatig wat vraagjes:P
en heb van yoyo(Aart) gehoort van dit forum dus dacht,meld me ook maar ff aan daar:P

de groeten van mij en mn Omega:-)hehe
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Kevin :)

Je hebt die blauwe uit het noorden des lands gekocht als ik de tekst zo lees?

Groet,
Jacco
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Juist ja, Limmen, zat al te denken waar stond hij ook alweer.

Op de foto's een superstrakke Omega. Ben zeer benieuwd naar de 'echte' foto's !

Hopelijk nu meer geluk dan met je 2.5.
 

yoyo

The UK brothers
Hey Kevin,

Ook welkom hier, dus je Omie bevalt goed?
Fijn om te horen joh maar vergeet niet standaard een handdoek in je auto mee te nemen.
Als je hebt liggen sleutelen oid en je hebt een vieze broek of handen dan is dat beige zo vuil en kan je weer poetsen.

Als ik weer tijd heb geef ik zeker een belletje dan kom wel eens kijken.
Trouwen die rollo's van ons zijn een fusie aangegaan he.
Die van jou was niet zo mooi qua doek en die arm (knikje en een stukje kaal) dat was bij mij weer wel goed)
Dus hebben we (vega en ik) de motor en bedieningsmechanisme over gezet en weer geplaatst.
Werkt als een tierelier.

Ok vandaag schijnt de zon en nu maar hijsen aan die rollo, en ook voor jou mooi de tijd om fotootjes te maken.

gr,
Aart
 
Hoi Kevin,

welkom hier op ons mooie portal.
En direct een dikke V6 erbij in de familie d:)b
Zo te lezen, had Jacco ook wel trek in die auto. Dan moet het een dikke bak zijn, anders had ie geen kans gemaakt :P

Ben zeer benieuwd naar de fotoos :Y
 
Bedankt Gaste voor de leuke verwelkoming,en idd de zon schijnt dus denk dat ik ff wat pics ga schieten
moet alleen mn wielen ff uitlaten lijnen want er zaten 16 inch 225 bandjes onder en heb mn eigen velgen
eronder gezet (17 inc 235)maar hij rijd als een dweil nu:-( helaas is er niks open op zondag:-(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
MetalRush zei:
Zo te lezen, had Jacco ook wel trek in die auto. Dan moet het een dikke bak zijn, anders had ie geen kans gemaakt :P

Ben zeer benieuwd naar de fotoos :Y

Haha. Dik is hij zeker en inderdaad, ik heb nog wel overwogen daar eens te gaan kijken. Echter gekozen voor een wat lagere km stand gezien mijn wens er LPG in te hangen. Niets ten nadele van deze auto verder. Ik ben blij dat hij bij een liefhebber terecht komt. :)

Heb alvast wat foto's gevonden. Kevin, hou je hierdoor vooral niet in met eigen foto's! d:)b

of01_0006409042.jpg

of02_0006409042.jpg

of03_0006409042.jpg

of04_0006409042.jpg

of05_0006409042.jpg

of06_0006409042.jpg

of07_0006409042.jpg

of08_0006409042.jpg

of09_0006409042.jpg

of10_0006409042.jpg


Ik vind het een prachtige Omega. O+

Persoonlijk zou ik wel voor houtpaneeltjes gaan ipv de zilvergrijze uitdossing in het interieur.

Mocht je nog op zoek willen naar zo'n setje Kevin, ik ga mijn glimmend hout nog vervangen voor mat, waardoor die eerste set binnenkort te koop is.
 
kevin van harte welkom alhier, en een hele mooie b2 heb je gekocht, ik hoop dat je hier wel van kunt genieten. heb je de b1 ingeruild? ik vraag me af wat daar mee gaat gebeuren.gr,martijn
 
hier alvast 1 fotootje met mn eigen velgen
Foto-CKDM4GXA-D.jpg

heb mn andere b2 idd ingeruild,die gaat blijkbaar naar het buitenland aangezien de problemen die hij had,
ik had hem aangeboden op het opel forum maar daar was die al weer snel vanaf,blijkbaar niet volgens de regels ofzo
maaja ik ben dr in iedergeval vanaf en heb ook niemand anders met het probleem opgezadelt:-)
ja mischien een of andere pool:-)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Stuk beter zo met die 17" Sport wielen eronder.

Ik denk dat ik daar m'n 17" Executive wielen t.z.t. ook nog voor om wil ruilen. :)
 
Holy crap, wat een mooie combo, die kleuren: blauw (Nordicblau ?) met crème leder interieur *;

En ook nog een 2015 en telematica unit... lekkere verwennerij :9
 
Dag Kevin,

Welkom op ons Omega portal ! leuk dat je erbij bent en je hebt werkelijk een kei vette Omega gekocht !! Kleverlaan in Limmen is ook een super net bedrijf, mijn Pa had er des tijds ook zijn Omega gekocht !

Hoop dat je veel plezier van je Omega hebt :)




Groetjes,
Sjors
 
nogmaals bedankt allemaal voor jullie super reacties _/-\o_ d:)b ,ben ook zeer goed te spreken over de garage
en hoop echt dat ik nu een omega heb zonder problemen,ik ga in ieder geval extra veel rijden in mn 6 maanden garantie
dus mocht er wat aan de hand zijn hoop ik dat het naar boven komt in de gararantie periode.
maar eerlijk gezegd heb ik de volle vertrouwen in deze omega,vandaar ook dat het liefde op het eerste gezicht was:P
heb wel al mn eerste verwennerijtjes in mn hoofd voor mn ommie maar dat hou ik maar een beetje stil voor het vrouwtje:-)
die word gek als ik nu al begin ,athans 4 nieuwe banden daar zijn we het samen wel over eens wat hij rijd als een dwijl
op deze banden.
greetz kevin
 

yoyo

The UK brothers
Hij is mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wat moet ik nog meer zeggen?

gr,
Aart
 
Ik denk dat dat met de garantie wel goed zit !

Mn pa had na een paar maanden de startmotor kapot van zijn Omega, die is bij onze Opel dealer vervangen en de kosten zijn netjes door Kleverlaan vergoed !
 
Hallo Kevin,

Welkom hier op ons forum. Mooie Omega d:)b. Mooie kleur ook welke goed combineert met deze binnenbekleding.

Het vriest nu niet meer dus; snel de auto wassen en dan foto's maken :) .

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan