Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hoeveel zijn er nog

Ik rij sinds kort een omega 2.2 16v
de paars.grijs.groen gekleurde versie

normaal als ik een auto kocht zag ik er tig van rijden
maar wat me opvalt is dat ik in de maand dat ik hem heb er 2 ben tegen gekomen.
en dat ze me dan ook nakijken ;-)

Zijn ze zo schaars ?
 
Mijn kleur heb ik 1 andere van gezien
regio uden.
Maar zowiezo weinig omega's hier regio oss.nijmegen

-- 28 jun 2014 23:15 --

Mijn kleur heb ik 1 andere van gezien
regio uden.
Maar zowiezo weinig omega's hier regio oss.nijmegen

-- 28 jun 2014 23:28 --

t6p2t3.jpg


dit is de mijne ;)<br /><br />-- 28 jun 2014 23:29 --<br /><br />
t6p2t3.jpg


dit is de mijne ;)
 
carenbar zei:
Volgens mijn bedoel de moondust versie en die is schaars :9~ :9~



Hou nou eens op met iedere keer 'Moondust' te vermeleden, dat is een V.A.G. kleur ffs :/ het is MoonLand ! en daarbij dat op die foto's is géén Moonland maar Graphite Z363 ;)




Groetkes,
Sjors
 
Je heb wel een speciaal kleurtje.

Omega's zie je idd. minder, zijn denkt te groot en te duur voor de meeste mensen.
 

tonboy

Verbannen
Kan je ook zien bij Jet cars re Rotterdam, staan er 5 of 6 te koop, allemaal onder de 750 euro.
 

richard66

500.000+
Ha ha daar ben ik ook al eens naar binnen gelopen
En heb ik die omega,s ook eens bekeken en vooral de 3.2 die er toen stond :F nou die hoe ik dus niet
somige zijn echt verprutst of schades rond om ,

Zijn voor een ding goed :Y >:) _O-

Maar dat is mijn mening 8)

Gr Richard.
 

Joep

Verbannen
Vorig jaar al iets over getypt hier maar iedereen was al bekend met Jetcars haha!
Ik ging toen kijken naar een zilveren 3.2 Omega full Irmscher. Wat ik aantrof was om te huilen. Accu dood, geen sleutels, hoop onkruid onder de kap etc. Nee, ik zal daar nooit een auto kopen om mee te rijden. Raad ik iedereen ook altijd af mochten ze net beginnen met autorijden of opzoek zijn naar wat anders.
Overigens wel gek dat iedereen weet dat Jetcars rommel verkoopt maar vanuit justitie of politie ofzo wordt daar niks mee gedaan.
 
ha ha mijn kleur....nu heb ik ook wat bijgeleerd :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b :b<br /><br />-- 15 feb 2015 07:39 --<br /><br />dan paars dan groen dan grijs..
 
Bovenaan