Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hoi allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik ben bjorn heb nu zelf een opel omega heb altijd opel gereden maar nu een omega een 2.0 16v en is nu al het nodige aan gedaan

mvg bjorn
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom bjorn.

Wat heb je allemaal al aan je B1 gedaan? Toevallig foto's van beschikbaar?
 
Hallo Bjorn,

Welkom op ons forum. Ik ben benieuwd naar je Omega. Heb je ook foto's van je ride? Zet ze dan even in je voorsteltopic. Vinden we altijd leuk hier.

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Heel hartelijk welkom hier op Ons forum Bjorn.

Foto's gaan er hier altijd in (maar kijk uit dat je geen lucht verfrisser aan je spiegel hebt hangen) :N
Wil je weten waarom niet? :Y
Moet je maar eens een foto plaatsen met een luchtverfrisser aan je spiegel, dan kom je er vanzelf achter. 7(8)7

Het is maar een yoke hoor, veel plezier hier. d:)b

Groeten,
Aart :w
 
mijn b1 18 inch velgen banden maat 245-40-18 , andere gril , 5 cm rond om verlaagd, dupplex uitlaat systeem er zelf onder gezet andere lucht filter chip tunnig ander drijfstangen en nokkenas en zuigers cilinder wanden gehomed kop gevlakt inlaat en uitlaat groter gemaakt en nee geen lucht vervrisser aan me spiegel hahahahaha maar wel de eerste schoentjes van me dochter die nu 8 maanden is

groetjes bjorn
2ypf1iw.jpg
30jpgfl.jpg
hier is die nog niet verlaagd maar over een maand komen er nieuwe foto,s hoe die nu is want de winterbanden zitten er nog eronder 16 inch en wil de nog een front en een rear lip onder hebben maar ja weet niet waar ik die voor een een beetje een redelijk prijs kan kopen mag tweede hands

mvg bjorn
 

Vega

Medewerker
Administrator
bjorn zei:
ps hoe en waar zet ik de foto,s er op mvg bjorn

Je hebt als je een bericht aanmaakt een tab met "Upload to Tinypic" hiermee kan je foto's uploaden en de link in het bericht zetten.
Als je je foto's wilt beheren omdat je veel foto's hebt dan kan je heet beste een account aanmaken.

Je heb nog meer van deze diensten, bv. photobucket.com, imageshack.us enz..
 
Hallo Bjorn,

ik heb hier ook nog niet gezwaaid, maar dat komt omdat ik door afwezigheid absent ben :+

Welkom hier dus :w

Ik vraag mij af hoeveel pk's jouw Omi er nu uit perst... klinkt imposant, wat je allemaal gedaan hebt.
Vanwaar al deze aanpassingen? Moest het blok toch onder het mes, of vond je het gewoon leuk of noodzakelijk om te doen?

:w Ruud
 
hoi nee vond het leuk om het te doen kocht deze auto met een 2.0 16v en kreeg dr nog een 2.0 16v blok bij die had die over warm loper gehad en mocht ik gratis mee nemen en ik ben zelf monteur geweest 9 jaar dus heb het blok helemaal uit elkaar gehaald en laten bewerken en toen weer dicht bouwen en er in hangen maar ik denk dat ik nu rond de 250 a 300 pk heb het is nu echt een fel beestje maar hij lust hem nu wel hahaha

bjorn
 
bjorn zei:
....

maar ik denk dat ik nu rond de 250 a 300 pk heb het is nu echt een fel beestje maar hij lust hem nu wel hahaha

bjorn

Zo, dat is niet misselijk voor een 2.0 16V (of heb je er een C20LET motor in gehangen?). Heb je hem al eens op een vermogensbank gehad?

Groet,

Walter
 
ja hij is op een rollerbank geweest en weet niet wat voor blok ik kreeg heb alles los gehaald en weg gebracht en 2 weken later kon ik het op halen en ppppfffffff betalen hahahaha dus alles weer in elkaar zetten en knallen maar en ja het is echt niet mis want de zuigers die er uit kwamen zijn een stukje kleiner die er in gingen maar was wel een rustig projectje hoor

groeten bjorn
 
Welkom op OOP. :w

Maar als je alles hebt los gehad weet je toch ook of er een turbo aan de uitlaat hangt?
Maar het kan haast niet anders, omdat je geen 300 pk uit een 2 liter blok haaalt voor straat gebruik.
Ik ken het in iedergeval niet, omdat je dan serieus toeren moet draaien en dat houdt een blok niet lang vol.
Maar ook met turbo is het natuurlijk wel een snelle auto geworden. O+
 
ja klopt zit wel een turbo op toen op de rollerbank gaf die aan dat ik 256 pk had en heb nog kleine dingetjes er aan gedaan kat weg open luchtfilter andere dempers enz enz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan