Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hoi allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bjorn, Welkom !

Nette Omega hoor, vind die Duplex best wel gaaf ! en vette velgen, zijn ze een beetje schoon te houden ? :Y)





Groetjes,
Sjors
 
uitlaat heb ik zelf gemaakt en velgen zijn goed schoon te houden hoor gewoon ff door de wasstraat en daarna met een doek en zuurvrije vaseline ff lichtjes in smeren dan hecht die rem slijpsel niet aan je velgen vast en voor de uitlaat was ik ongeveer 40 euro kwijt aan matriaal

groetjes
 
bjorn zei:
uitlaat heb ik zelf gemaakt en velgen zijn goed schoon te houden hoor gewoon ff door de wasstraat en daarna met een doek en zuurvrije vaseline ff lichtjes in smeren dan hecht die rem slijpsel niet aan je velgen vast en voor de uitlaat was ik ongeveer 40 euro kwijt aan matriaal

groetjes




Nou dat valt mee zeg !!

Je bedoeld de wasbox (waar je zelf met de hogedruk enz wast of echt de W(K)rasstraat ?
 
welkom op het forum hoor
een hele mooie omega heb je :D
gaat heel snel ineens hier :P komt elke dag wel iemand bij
 
gewoon een was straat heb een hele goede hier zitten en echt geen krassen en dan gewoon ff je velgen in smeren je ziet het niet die vaseline maar het zit er wel op echt super en je velgen blijven altijd mooi en die uit laat was ook in een halve dag gemaakt was gewoon super en gewoon op me bestaande orginele uitlaat gelast dus ook geen herrie wou zelf ook geen herrie ivm me dochter 8 maanden oud maar echt is zo te maken hoor

groetjes bjorn
 
oke dus je ben een beetje tegen een was straat ik zeg eerlijk ik ga dr altijd door en komt er perfect uit en zit ook gelijk zo,n poets straat bij dus is die helemaal top maar is zo,n usa wasstraat met die lappen ipv die borstels ik zelf vind hem top die borstels ga ik ook niet in maar sorry als dit pijn doet aan de oren sorry
 
bjorn je moet dat helemaal zelf weten hoe jij je omega schoonhoud, no hard feelings hahaha.
zelf geef ik de voorkeur om met de handjes te wassen/poetsen, net zo als menig ander hier.
is net wat sjors ook al zei, ieder het zijne. gr,martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan