Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hoi omega liefhebbers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nieuw hier mijn eerste auto was een Opel record dat was in 1986daarna een Opel omega 2,5 TD dat was in 2002en een opel astra dat was in 2012 en nu een Opel omega 2.0 GL automaat 1999 sinds een week 22/11 tussendoor andere Duitse wagens gereden .
Heb je technische problemen sorry ben bang dat ik niet kan helpen.
De reden dat ik hier verblijf om te kijken hoe je problemen aan de omega op kunt lossen en om jullie omega liefhebbers om raad te vragen aan de problemen die aan mijn omega aan het licht komen .

Met vr groet

Een altijd vrolijke Opel liefhebber

Wilfred

Ps foto's volgen van mijn omega zsm
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Wilfred. Hier is heel wat info te vinden over omega's en hun hebbelijk- en onhebbelijkheden. Niet te lang wachten met foto's?

Toedels Yvonne
 

tonboy

Verbannen
Welkom Wilfred,
Heb zelf een Omega uit 1998, nou zag ik dat jij een X20SE motor daarin hebt, klopt dit ? Want dat zou betekenen dat je een oude type motor 2.0 l 8V hebt ?
 
tonboy zei:
Welkom Wilfred,
Heb zelf een Omega uit 1998, nou zag ik dat jij een X20SE motor daarin hebt, klopt dit ? Want dat zou betekenen dat je een oude type motor 2.0 l 8V hebt ?
Nou tonboy dat klopt staat op de papieren X2OSE en of dat een oud type is "ik weet het niet " rijdt verdomd lekker<br /><br />-- 30 nov 2014 11:29 --<br /><br />Hoi

De beloofde foto's laten nog ff op zich wachten want de extensie jpg word niet toegelaten.
Ga maar eens uitzoeken hoe het wel moet

Gegroet Wilfred
I
 
2m460dd.jpg
rssfnr.jpg
2v7x6ax.jpg


Heb een paar foto's erop gezet _/-\o_
 
tonboy zei:
Welkom Wilfred,
Heb zelf een Omega uit 1998, nou zag ik dat jij een X20SE motor daarin hebt, klopt dit ? Want dat zou betekenen dat je een oude type motor 2.0 l 8V hebt ?

Hoi,

Je geheugen heeft je niet in de steek gelaten.
Ik ben tevreden met de omega.

Gr. Wilfred :7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan