Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hulppitmanarm

Bij de keuring vastgesteld dat er teveel speling op mijn hulppitmanarmbus zit. Vanmiddag een nieuwe gehaald bij de VOD in Goes ( netjes 10% korting gekregen _/-\o_ ). Gelijk even een nieuw stangetje voor de hoogteregeling van de vooras meegenomen, kan ik die van Berry onder de auto schroeven als die straks met de post arriveert.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand ervaring heeft met het verwissellen van de arm, is dit te doen op je rug? Waarschijnlijk zit deze er al vanaf haar geboorte in 1999 er onder.

Franklin.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Heb je het nog niet binnen Flanklin :S zal wel door de feestdagen komen
Die pitman arm kan behoorlijk vast zitten aan de stuurstang

gr b
 
Zo klus geklaard, zat idd behoorlijk vast maar een koevoet doet wonderen. Stuurt een stuk strakker en de trillingen zijn weg.

@Berry, je sensor zit eronder en de melding is verdwenen. Probleemloos door de APk ;-)
 

Joep

Verbannen
Is die sensor gewoon een kwestie van stekkertje los, defecte sensor eraf schroeven, werkend exemplaar terugplaatsen en stekkertje weer vastmaken?
 

Vega

Medewerker
Administrator
joepklazen zei:
Is die sensor gewoon een kwestie van stekkertje los, defecte sensor eraf schroeven, werkend exemplaar terugplaatsen en stekkertje weer vastmaken?

Inderdaad, sommige dingen zijn eenvoudig te verhelpen aan een Omega.
Eventueel later de storingsmeldingen met de Tech2 eens laten wissen.
 
Bovenaan