Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Icebrain Omega B 2.0-16v

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan beslis je op een zaterdag dat dit een opvolger word voor de E39T..........................:}

Opel Omega 2.0i CD Aut

Bouwjaar
1996
Kilometerstand
107.000 km
Land van herkomst
Nederland
Carrosseriekleur
Magicgrau Mineraleffekt Z 144
Interieur
Velours grijs/zwart
Transmissie
Automaat (4)


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


En waarin de volgende opties zitten;


automatische klimatronic
airbags
lichtmetalen velgen
Opel radio/cassette

automaat
ABS
trekhaak
getint glas

elektrische ramen
velours interieur
metallic lak

centrale vergrendeling
stuurbekrachtiging






Hallo

Hoewel opgegroeid met Opels en er verscheidene te hebben gereden incl wat Japans spul en Frans Comfort stapte ik over op de 5 serie te weten een E34 Sedan en E39 Touring om toch daarna een Omega B1 aan te schaffen met 107k op de teller.
De eerste bescheiden Mod is al gedaan; hoofdsteunen achterin, misschien nog Xenon plaatsen ......?????
En deze middenconsole plaatsen.....?????

scaled.php
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is nog eens een mooi voorsteltopic en idem Omega, welkom Hans!

Hoe bevalt dat na een E39?

:w Jacco
 
B-Buster zei:
Dat is nog eens een mooi voorsteltopic en idem Omega, welkom Hans!

Hoe bevalt dat na een E39?

:w Jacco


Allereerst thnx, hoewel de E39 top is op het gebied van comfort, rijeigenschappen en motorisch genot verslaat de Omega de E39 op bepaalde punten met glans
Dus de Omega bevalt uitstekend alhoewel is het R6 geluid wel mis van de E39, ik heb dus bewust voor de 2.0 gekozen deze keer maar dat is een ander onderwerp.................. d:)b
 
ziet er heel mooi uit voor dat bwjr en echt weinig gelopen, wat bedoel je met die 5 achter aut. de omega heeft er 4 of tel je de achteruit mee
 
jacques zei:
ziet er heel mooi uit voor dat bwjr en echt weinig gelopen, wat bedoel je met die 5 achter aut. de omega heeft er 4 of tel je de achteruit mee


Idd de achteruitversnelling is p.o meegeteld.................................. _O-
 
jacques zei:
ziet er heel mooi uit voor dat bwjr en echt weinig gelopen, wat bedoel je met die 5 achter aut. de omega heeft er 4 of tel je de achteruit mee


Klopt niet helemaal. Ik heb er wel 5 in mijn automaat zonder achteruit meegeteld. :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De 2.5 dti heeft die inderdaad wel, maar in dit geval gaat het om een B1 2.0, dus Jacques z'n verwondering is te verklaren. ;)
 
Maar wie kan mij verklaren of met zekerheid zeggen of dit daadwerkelijk een CD-uitvoering is, niet dat ik er nou echt aan hang (het staat wel leuk op de zijkant nl.......... :Y ) maar de meningen zijn hier en daar verdeeld
 
ik denk ook niet dat het een CD is want ik zie dat hij geen mistlampen in de voorbumper heeft en je zei dat je achterhoofdsteunen hebt geplaatst en dat is normaal standaard op een CD, de lichtmetalen wielen zijn van een B2 maar het staat wel goed
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Heeft hij wel notenhouten paneeltjes in de deuren? Een CD uit dat jaar heeft ze daar vaak wel maar niet in de middenconsole.

Een GL mist uit je lijstje o.a. een boordcomputer en meegespoten spiegels.
 
B-Buster zei:
Heeft hij wel notenhouten paneeltjes in de deuren? Een CD uit dat jaar heeft ze daar vaak wel maar niet in de middenconsole.

Een GL mist uit je lijstje o.a. een boordcomputer en meegespoten spiegels.


Nope nergens houten versierselen in de Omega behalve het middenpaneel wat ik uit een sloper heb, meegespoten spiegels heb ik, maar boardcomputer niet, ik heb zelfs geen leeslampjes achter ;( dat vind ik wel een beetje armoe, in alle auto's die ik heb gehad zat dat erin.............


jacques zei:
ik denk ook niet dat het een CD is want ik zie dat hij geen mistlampen in de voorbumper heeft en je zei dat je achterhoofdsteunen hebt geplaatst en dat is normaal standaard op een CD, de lichtmetalen wielen zijn van een B2 maar het staat wel goed

Aha, weer wat wijzer, ik vermoedde dat al maar goed het maakt de Omega voor mij er niet minder onder dan waardeer ik hem gewoon op in het interieur
Dus de velgen zijn van een B2 dat is mooi ik kon ze al niet plaatsen op een B1................... :Y
 
B-Buster zei:
Dan is het een GL.

In je eerste post staat wel een boordcomputer vermeld. ;)


Je bedoelt het display voor de Radio en tijd/datum, ik ontbeer de knopjes aan de ruitenwissestengel nl........................ 7(8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Duidelijk.

Wanneer er een B/C in zit heb je nog een tweede schermpje bij je datum/tijd aanduiding waar die gegevens instaan.
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom Hans d:)b d:)b


Knappe B1 d:)b

Mooie kleur en B2 Onyx velgen staan goed.



Gekke vraag, maar waarom heb je die E39 weggedaan ?

Foto's van je E39 ben ik ook wel benieuwd naar :9~







Gr Colin
 
Colinh zei:
Welkom Hans d:)b d:)b


Knappe B1 d:)b

Mooie kleur en B2 Onyx velgen staan goed.



Gekke vraag, maar waarom heb je die E39 weggedaan ?

Foto's van je E39 ben ik ook wel benieuwd naar :9~







Gr Colin



Foto's van de E34 of de E39.................? beide heb ik waarbij ik zeg dat ik trotser was op de E34 dan de E39................

Maar goed http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4158919,page=1 23 pagina's BMW derhalve zijn op pagina 1 de foto's verloren gegaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan