Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ik heb een opel omega en ik weet niet wat ik er mee moetdoen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vega

Medewerker
Administrator
[mod=Vega]Zoals in de Algemene Voorwaarden staat die je hebt gelezen toen je je aanmelde, wordt er van elk nieuw lid verwacht dat hij/zij zich netjes voorstelt in Wie ik ben...

Het is niet de bedoeling dat je je Omega in dit topic te koop aanbied, daar hebben we een apart topic voor, informatie vragen daarover mag uiteraard wel.
Ook is het niet toegestaan om een Omega te koop aan te bieden op het forum zonder zelf eerst enige nuttige input op het forum achtergelaten te hebben, dit alles heb je kunnen lezen in de Algemene Voorwaarden toen je aan melde.
Er kan met uitdrukkelijke toestemming van een van de leden van het moderatie-team een uitzondering gemaakt worden, dit om te voorkomen dat we een gratis Marktplaats worden.

Mocht je je Omega hier te koop aan willen bieden (na toestemming van het moderatie-team) dan is het vereist dat je een omschrijving en vraagprijs met foto's van je Omega plaatst in het juiste topic.[/mod]
 
brianF zei:
beste mensen,
... het is geen goedkoop autotje :P en met nul schadevrijen jaren aangezien ik 19 jaar ben kunnen jullie je wellicht voorstellen dat deze auto mij gewoonweg te duur is...

Brian Lucassen,

Kan makkelijk! Ik heb dan wel geen V6 maar ben wel fulltime scholier met een zielig bijbaantje en ik krijg het ook rond /mnd (op de een of andere manier) :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
warhamstr zei:
brianF zei:
beste mensen,
... het is geen goedkoop autotje :P en met nul schadevrijen jaren aangezien ik 19 jaar ben kunnen jullie je wellicht voorstellen dat deze auto mij gewoonweg te duur is...

Brian Lucassen,

Kan makkelijk! Ik heb dan wel geen V6 maar ben wel fulltime scholier met een zielig bijbaantje en ik krijg het ook rond /mnd (op de een of andere manier) :P

Leuk en aardig, maar vergeet niet dat een verzekering al een stuk duurder wordt zodra ze meer dan 4 cilinders zien, dan wordt de vraag zelfs óf je hem bij de betreffende maatschappij verzekerd krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan