Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ik stel me voor!

Dag,

Bedankt voor het accepteren :)
Bij deze een kort voorstel praatje:

Mijn naam is Dennis. Ik ben 34 zomers jong. Ik heb ergens een Opel tik opgelopen. Voor mij betekend dat dat ik wel merk vast ben, maar niet type vast :)
Mijn auto ervaring tot nu toe: Combo, C, D en E kadett, Calibra, Senator, Corsa, Astra, Fiat Punto GT (kort... Heel kort....) (overigens niet in chronologische volgorde :) )
En dan als laatste ervaring... Een Opel Omega CD uit het mooie jaar 1988. Voorzien van een C20NE.
Nadat mijn Astra economisch gezien niet meer door de apk zou komen heb ik deze ingeruild op een Omega met een vol jaar apk. Na een kilometer of 10 wist ik het al. Deze auto gaat meerdere jaren meemaken bij mij (hopelijk).
Wat een fijne auto... Zelfs met zijn 2.0 is het een heerlijke auto om te rijden.

Voor zover ik kan zien is de auto origineel. Zelf de radio verdenk ik daarvan.


Ik zie dat mijn korte voorstel stukje al een behoorlijk epic wall of text begint te worden, dus ik ga het nu korter houden.... Denk ik...

Ik zoek achtergordels voor deze Omega. Ik heb nog niet heel veel mazzel gehad, en mijn schattige dochters (2 en 6) heb ik wel graag in de gordels. In mijn zoektocht wees iemand mij op dit forum. Nu mag ik graag forum hangen, en hoop ik hier veel te lezen/leren. Ik ben nl geboren met 2 linker handen, en een beetje advies is ook nooit weg!

Goed... In het kort:
Dennis, Omega A C20NE 1988

Groet!
 
Aye! Mijn Calibra en E Kadett hadden ook een C20NE! De D Kadett had een SEH.... Overigens van hetzelfde Bulitproof makelaardij!
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Dennis met je mooie omega en groot gelijk dat je je grootste schatten in de gordels wilt hebben.... Veel lees en kijkplezier hier en al gauw zul je ontdekken dat we een heuse huisleverancier hebben die van alles te koop heeft.....

Toedels Yvonne
 
Ah dat is jammer! Misschien weet iemand of de gordels van een ander model ook passen? Mijn dochters hebben een groot feest op de achterbank nu :P
 
Dennis is woonachtig in Zuidvelde, in het mooie Drenthe :) Nu ben ik niet benauwd van een kilometer of wat rijden :) Ik moet die gordels hebben.
 
Welkom Dennis,
Wat een prachtige Omega heb je daar staan. Ik is jaloers! :Y
Koester deze, anders krijg je op voorhand al een BAN _O-
 
Bovenaan