Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

int swap design edition

hallo heren ik heb een vraag jullie :?
ik heb nu een groen int (design edition :9~ ) maar zou nu graag een grijs of een beige plaatsen ik heb eentje gevonden met memory en zit verw achteraan :P
nu had ik graag jullie mening

mijn int
23wqulx.jpg


het geen ik wil plaatsen
vyuk8w.jpg


laat eens hore wat jullie er van vinden _/-\o_

gr jonathan
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja, zo'n interieur hoort wel bij een Design Edition. Enerzijds vind ik het zonde om dat uit elkaar te halen. Daarbij zal de auto voor een kenner uiteindelijk in waarde dalen als hij dat interieur niet meer heeft.

Anderzijds vind ik een Beige lederen interieur een stuk mooier dan het groene. Dat dan weer wel.

Ik zou doen wat je zelf het mooiste vind. Het is jou auto, jou feestje.
 
ja daar heb je gelijk ik maar ik doe het ook een beetje voor de opties meer memory achterbank verw
ahh waarom is kiezen toch zo moeilijk en ik denk dat de desedi niet veel met deze opties in gemaakt (spijtig )
gr jona
 
Ah, die beige set is van meneer Opel-TorpedoGarage.
Heb ik ook nog naar gekeken.
Toch maar niet gedaan wegens andere investeringen (die prioriteit hebben).
Je kunt met de heer Schüler prima zaken doen.
Gewoon een prijsvoorstel mailen (wel reëel blijven, hè) en als het hem niet bevalt komt ie vanzelf met een tegenbod.

Wat Jacco zegt, ben ik wel met hem eens.
Aan de andere kant: het maakt jouw Omega wel weer wat persoonlijker.
Punt is wel dat je dan ook een ander stuur moet hebben, hè.
Daar zit ook van dat groene leder op, hè ;)
 
ik denk wel dat met die man goed zaken te doen valdt
en dat zijn onderdelen goed inorde zijn
ik heb er echt kop in om het mij aante schafen maar gelijk je zecht ik moet het stuur hebben de vloermatten hoedeplank
enzzzz dat is al een hele onderneming of ik zou het duizenste geluk moeten hebben dat ik een design achterbank vind met kontverwarming
maar is zeldzaam
maar we zien wel met da kleine opkomst zal het wel minder zijn denk ik om aan de wagens te werken
gr jona
 
MetalRush zei:
Punt is wel dat je dan ook een ander stuur moet hebben, hè.
Daar zit ook van dat groene leder op, hè ;)


én de handrem *O*


Waarom zou je je door ons laten lijden ? je moet doen wat je zelf mooist vind !! ;)



Groetjes,

Sjors
 
Bovenaan