Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

interieur B1 in A2

Ik was benieuwd of een lederen interieur uit een B1 sedan zonder grote aanpassingen in een A2 past?
Electrisch is geen probleem dat krijg ik wel aan de gang alleen maat van de stoelen en bank tov origineel A2.

Iemand hier ervaring mee?
 
denk dat het wel zou passen met wat crea idee ik heb een senator.b interieur in een rekord e zitten
 
En hoe zat het bij jou dan met de breedte van stoelframes? Kon je die zo overzetten of heb je die van de rekord laten zitten
met een senator stoel erop oid...? Ik had gehoopt dat stoelframe van een b1 gewoon zelfde maat was als een a2 :)
 
Kiwi zei:
En hoe zat het bij jou dan met de breedte van stoelframes? Kon je die zo overzetten of heb je die van de rekord laten zitten
met een senator stoel erop oid...? Ik had gehoopt dat stoelframe van een b1 gewoon zelfde maat was als een a2 :)


geen idee doe dat zit ik heb de auto ik heb het spul niet over gefroebeld je zou evt bij mij wel mogen kijken ik heb a en b omega's wel staan naast elkaar kan je meten en vergelijken evt zelfs het leer interieur kopen

mvg henri
 
Dat is wel een geschikt idee! Zal zeker is een keer langs komen om te kijken en meten! Als er die Omega's staan heb ik het toch al snel naar mn zin :s
 
Bovenaan