Hallo allemaal,
Ik had me een tijdje geleden wel aangemeld maar weinig tijd, en eigenlijk alweer een beetje vergeten. Tot ik een berichtje van OOP kreeg over de meeting a.s. zaterdag.
Toen ging ik nog maar eens kijken en had de inmiddels verzamelde reacties op mijn introductie nog niet eens gelezen. Ik ben namelijk ook niet zo geduldig met computers en fora ed. Dus als het even niet lukt dan verlies ik al gauw de concentratie en geduld om uit te vinden hoe het allemaal werkt. Maar gelukkig had ik nu een beetje hulp en als het goed is kan ik me nog net, voor zaterdag, een beetje echt voorstellen met wat foto's. tenminste als het nu ook werkelijk lukt...
Het begon dus met een toevalstreffer. In eerste instantie twijfelend over een BMW 5, Mercedes C of een ander mooie bak. En toen kwam ik hem tegen bij een garage in Abcoude. Helemaal origineel en in goede staat. Alleen op het verhaal met die banden na dan. Van daaruit begon het zijn eigen verhaal te lopen. Kijk maar naar de volgende foto's om een impressie te krijgen, en misschien kom ik zaterdag wel naar Tiel om eens gezellig kennis te maken.
Groetjes Richard
Buiten bij de spuiterij.
En Toen ging mijn hart een paar slagen sneller slaan. 7 weken had ik gepuzzeld hoe hij er uit moest komen te zien!!!
En toen nog dezelfde dag dat ik eindelijk van m''n waggie zou gaan genieten. 3 uur nadat ik hem uit de garage reed was ie al stuk.
Het kontaktslot wilde echt niet meer!!!
De volgende ochtend op transport naar de garage. Slot was echt niet van plan ook maar een beetje mee te werken. Nieuw slot besteld. En, zeiden ze dat ik ook meteen het slothuis moest vervangen want dat zou gesloopt gaan worden tijdens demontage...
En ook de eerste beschadigingen, welke voor mijn ogen gebeurde, gingen door merg en been!!!
Nadat ik met de nieuw bijgeleverde sleutel in het oude slot had gejutterd schoot deze ineens wel los. Toen hoefde ik niet verder te sleutelen gelukkig. Het nieuwe slot zat er in 10 minuten in en toen kon het echt genieten beginnen.
Ik had me een tijdje geleden wel aangemeld maar weinig tijd, en eigenlijk alweer een beetje vergeten. Tot ik een berichtje van OOP kreeg over de meeting a.s. zaterdag.
Toen ging ik nog maar eens kijken en had de inmiddels verzamelde reacties op mijn introductie nog niet eens gelezen. Ik ben namelijk ook niet zo geduldig met computers en fora ed. Dus als het even niet lukt dan verlies ik al gauw de concentratie en geduld om uit te vinden hoe het allemaal werkt. Maar gelukkig had ik nu een beetje hulp en als het goed is kan ik me nog net, voor zaterdag, een beetje echt voorstellen met wat foto's. tenminste als het nu ook werkelijk lukt...
Het begon dus met een toevalstreffer. In eerste instantie twijfelend over een BMW 5, Mercedes C of een ander mooie bak. En toen kwam ik hem tegen bij een garage in Abcoude. Helemaal origineel en in goede staat. Alleen op het verhaal met die banden na dan. Van daaruit begon het zijn eigen verhaal te lopen. Kijk maar naar de volgende foto's om een impressie te krijgen, en misschien kom ik zaterdag wel naar Tiel om eens gezellig kennis te maken.
Groetjes Richard
Buiten bij de spuiterij.
En Toen ging mijn hart een paar slagen sneller slaan. 7 weken had ik gepuzzeld hoe hij er uit moest komen te zien!!!
En toen nog dezelfde dag dat ik eindelijk van m''n waggie zou gaan genieten. 3 uur nadat ik hem uit de garage reed was ie al stuk.
Het kontaktslot wilde echt niet meer!!!
De volgende ochtend op transport naar de garage. Slot was echt niet van plan ook maar een beetje mee te werken. Nieuw slot besteld. En, zeiden ze dat ik ook meteen het slothuis moest vervangen want dat zou gesloopt gaan worden tijdens demontage...
En ook de eerste beschadigingen, welke voor mijn ogen gebeurde, gingen door merg en been!!!
Nadat ik met de nieuw bijgeleverde sleutel in het oude slot had gejutterd schoot deze ineens wel los. Toen hoefde ik niet verder te sleutelen gelukkig. Het nieuwe slot zat er in 10 minuten in en toen kon het echt genieten beginnen.