Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Introductie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik had me een tijdje geleden wel aangemeld maar weinig tijd, en eigenlijk alweer een beetje vergeten. Tot ik een berichtje van OOP kreeg over de meeting a.s. zaterdag.

Toen ging ik nog maar eens kijken en had de inmiddels verzamelde reacties op mijn introductie nog niet eens gelezen. Ik ben namelijk ook niet zo geduldig met computers en fora ed. Dus als het even niet lukt dan verlies ik al gauw de concentratie en geduld om uit te vinden hoe het allemaal werkt. Maar gelukkig had ik nu een beetje hulp en als het goed is kan ik me nog net, voor zaterdag, een beetje echt voorstellen met wat foto's. tenminste als het nu ook werkelijk lukt... 7(8)7 7(8)7

Het begon dus met een toevalstreffer. In eerste instantie twijfelend over een BMW 5, Mercedes C of een ander mooie bak. En toen kwam ik hem tegen bij een garage in Abcoude. Helemaal origineel en in goede staat. Alleen op het verhaal met die banden na dan. Van daaruit begon het zijn eigen verhaal te lopen. Kijk maar naar de volgende foto's om een impressie te krijgen, en misschien kom ik zaterdag wel naar Tiel om eens gezellig kennis te maken.

Groetjes Richard

2yxfbeo.jpg


sqgwld.jpg


33oqetg.jpg


214sbrm.jpg


1zeaxxw.jpg


2n0jv6f.jpg


2vwbnlw.jpg


Buiten bij de spuiterij.
dwprp.jpg


2mw8ope.jpg


En Toen ging mijn hart een paar slagen sneller slaan. 7 weken had ik gepuzzeld hoe hij er uit moest komen te zien!!!

2qw29fd.jpg


dwprp.jpg


29vjbm0.jpg


En toen nog dezelfde dag dat ik eindelijk van m''n waggie zou gaan genieten. 3 uur nadat ik hem uit de garage reed was ie al stuk. :S 7(8)7 :( :'( |:( :h
Het kontaktslot wilde echt niet meer!!!

2h2f30k.jpg


De volgende ochtend op transport naar de garage. Slot was echt niet van plan ook maar een beetje mee te werken. Nieuw slot besteld. En, zeiden ze dat ik ook meteen het slothuis moest vervangen want dat zou gesloopt gaan worden tijdens demontage...

6ef0p1.jpg


1zyxog.jpg


En ook de eerste beschadigingen, welke voor mijn ogen gebeurde, gingen door merg en been!!! }:) :') :h

34te41w.jpg


288o21w.jpg


Nadat ik met de nieuw bijgeleverde sleutel in het oude slot had gejutterd schoot deze ineens wel los. Toen hoefde ik niet verder te sleutelen gelukkig. Het nieuwe slot zat er in 10 minuten in en toen kon het echt genieten beginnen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat een mooi project heb je daarvan gemaakt. Erg leuk om door de foto's te scrollen. Zo te zien is alles grondig aangepakt. Top!

Die donkere velgen staan naar mijn idee ook super i.c.m. de Marseille rode lak. _/-\o_

Ik zou het super leuk vinden als je a.s. zaterdag tijd hebt om langs te komen. Mocht het lukken, meld je dan s.v.p. even in het meeting draadje, zodat we een beetje zicht kunnen houden op het aantal personen dat langs gaat komen. :)
 

yoyo

The UK brothers
Wow Richard, dat is wel een hééééél mooie Omega ik ben benieuwd om deze schoonheid eens in
het echt te gaan ontmoeten.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo dat noem ik nog eens een mooi project, wat een metamorfose.
Erg grondig aangepakt en het resultaat mag er wezen.
Ik ben zeer benieuwd hoe deze er in het echt uitziet, dus wel komen aanstaande zaterdag.
 
Omdat je al aangeeft dat je niet zo geduldig bent met pc's e.d., zal ik dit draadje maar even laten staan (het linkje tenminste) want deze hoort eigenlijk in de categorie 'Wie ben ik...' thuis. Dus hij is wel verhuisd maar er is een linkje blijven staan ;)

En nu je deze geweldige rapportage hebt neer gezet, ons helemaal lekker hebt gemaakt en kwijlend achter ons toetsenbord laat zitten, MOET je aankomende zaterdag wel even komen showen!
Dit wil ik wel even met eigen ogen aanschouwen :Y Wat een beauty d:)b

En natuurlijk: Welkom hier en veel (lees-) plezier :Y

:w Ruud
 
Hallo Richard,

Zo, dat was een verrassing met het naar beneden scrollen van je topic. Erg mooi geworden d:)b . Ik ben nu wel benieuwd hoe je Omega er in het echt uitziet (dus misschien aanstaande zaterdag in Tiel).

Oh ja, van harte welkom hier op het OOP.

Groet,

Walter
 
Hallo mannen,

Nou bedankt voor allle lovende woorden. Ik heb wel een vet irritante kuch opkomen maar ik hoop dat ik me zaterdag wel goed genoeg voel om naar Tiel te komen. Zal hem nog even poetsen en cleanen zodat ie mooi in het zonnetje kan staan. Want als het goed is wordt het zaterdag wel een mooie dag.

Groetjes, Richard
 
Schitterende Omega zo man !!



Het is echter wel een bekende !! d:)b Rechts is mijn MV6 en links de B1 Omega van Jacco ! Heb er zelfs wel in gereden :Y)












2dm5nkj.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan