Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Irmscher bumper op b1?

Was idd een dikke b1 2.5v6 maar aan de buitenkant omgebouwd naar b2. had ook b2 deuren (of iig lijsten van b2. maar waren compleet roest vrij)
Zat ook irmscher dubbele pijp onder maar was helemaal gaar van voor tot achter.

gr
 

Joep

Verbannen
Bosshawg zei:
joepklazen zei:
Ik wil dat interieur opzich wel hebben, maar voor dat geld mag je het laten liggen.

wat zou redelijk zijn? maybe valt er iets te onderhandelen omdat ik vrij veel van die omega van die omega af wil halen.
de voorruit neem ik al, bumpers etc dus..

ik kan et morgen wel even voor je gaan vragen als je wilt.

Gr.
Aangezien het een sloop auto is, zou ik er misschien 300 euro voor willen geven.
 
joepklazen zei:
Aangezien het een sloop auto is, zou ik er misschien 300 euro voor willen geven.

Moet je niet te lang mee wachten Joep, voor die eurie's ;)

ps maar waarom toch die ex van Niels niet : :D die was goed op een paar puntjes na okido :)
 

Joep

Verbannen
René-MV6 zei:
joepklazen zei:
Aangezien het een sloop auto is, zou ik er misschien 300 euro voor willen geven.

Moet je niet te lang mee wachten Joep, voor die eurie's ;)

ps maar waarom toch die ex van Niels niet : :D die was goed op een paar puntjes na okido :)



Dat klopt René, maar ik wil nu nog geen V6. De reden daarvoor heb ik elders op dit forum al eens uitgelegd. ;) Ik wil het in de toekomst zeker wel, en dan het liefst wil ik een zwarte B2 Omega met een 3.2 blok erin :P Die vind ik toch wel het mooist. :)

Aan mijn huidige Omega ga ik niet veel meer veranderen, ik vind hem mooi zo. Dat helemaal zwarte interieur wat ik nu heb vind ik ook wel wat hebben, want dat steekt lekker af tegen de kleur van de buitenkant... :P Misschien wil ik nog andere velgen, maar dat is pas in het voorjaar voor ik daarmee aan de slag ga.
 
joepklazen zei:
Dat klopt René, maar ik wil nu nog geen V6. De reden daarvoor heb ik elders op dit forum al eens uitgelegd. ;) Ik wil het in de toekomst zeker wel, en dan het liefst wil ik een zwarte B2 Omega met een 3.2 blok erin :P Die vind ik toch wel het mooist. :)

Aan mijn huidige Omega ga ik niet veel meer veranderen, ik vind hem mooi zo. Dat helemaal zwarte interieur wat ik nu heb vind ik ook wel wat hebben, want dat steekt lekker af tegen de kleur van de buitenkant... :P Misschien wil ik nog andere velgen, maar dat is pas in het voorjaar voor ik daarmee aan de slag ga.

We zien het wel Joep :o
 
Hahaha kan het niet laten Joep.

"ik ga er niet teveel meer aan doen?"

Andere velgen, bumperlip, interieur, Vauxhall........

Is inderdaad niet veel nee ;) whuahahaha
 

Joep

Verbannen
IN2thaDO zei:
Hahaha kan het niet laten Joep.

"ik ga er niet teveel meer aan doen?"

Andere velgen, bumperlip, interieur, Vauxhall........

Is inderdaad niet veel nee ;) whuahahaha
Haha! Dat ging nog over de vorige Omega, deze heb ik pas een half jaar... :P

En je vergeet de klepspoiler die ik besteld heb. :P
 
Bovenaan