Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

jurgens opel omega design edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
uninvited zei:
welkom hier jurgen ben zelf ook pas nieuw hier...

ben benieuwd welke 18 inch velgen erop komen, wat doe je met de 17 inch???
De 17" gaan op mijn zafira die staat nu op 18" en die gaan in verkoop voor een heel zacht prijsje :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod=Vega]Beste OOPers, het Wie ik ben... topic is een voorstel topic en geen discussie topic.
Wil iedereen zich zoveel daaraan houden, zo niet dan gaan ze op slot.
Wil je het ergens overhebben open dan een nieuw topic in de daartoe geëigende plek.[/mod]
 
Vega zei:
[mod=Vega]Beste OOPers, het Wie ik ben... topic is een voorstel topic en geen discussie topic.
Wil iedereen zich zoveel daaraan houden, zo niet dan gaan ze op slot.
Wil je het ergens overhebben open dan een nieuw topic in de daartoe geëigende plek.[/mod]
mag ik vragen waarom deze opmerking??
ik ben nieuw hier en ik dacht dat als je iemand iets vraagt de beleefdheid is dat je er ook op antwoord.
Als ik fout ben mag je me het gerust mededelen
grtz Jürgen
 
Er is niets mis met beleefdheidsvormen. Sterker nog: ik juich dat ook van harte toe en vind dat ook bij onze hobby/passie horen.
Echter willen we voorkomen dat verschillende onderwerpen door elkaar heen gaan lopen.
Dit komt de leesbaarheid van bepaalde onderwerpen niet ten goede.
Mocht je zelf straks op zoek zijn naar een bepaald stuk informatie, waarvan je zeker weet dat je het ergens hebt gelezen, zoek je je wellicht helemaal een slag in de rondte.

Vega klinkt wel streng en ziet eruit als een gangster... maar hij is wel liev hoor :Y :>

Probeer dus ajb het topic 'to the point' te houden.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan