Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kaarten update NCDR2011

Hallo allemaal,

is het mogelijk om nieuwe kaarten te gebruiken in de ncdr2011? bijvoorbeeld op een cdr of iets dergelijks?
ik heb gehoord dat dan ook de firmware in de radio moet worden aangepast?

Kan iemand mij uitleggen of dit kan en hoe je te werk moet gaan?

alvast bedankt!

Groet, Peet
 
Volgens mij is het bij alle ncdr's hetzelfde... Je hebt een setje CD's en daar zit ook een cd bij met updatesoftware. Deze cd draaien en de radio is weer geupdate. Dan de land cd erin en draaien.
 
hoi Andre,

weet je toevallig iemand die een update cd heeft en nieuwe kaarten voor de benelux en duitsland?

Groeten peet
 
Nee.... Ik rij al een jaar niet meer in de Omega dus heb ook geen updates nodig. Ik had toen zelf een beetje op mp gezocht maar ben later voor originele gegaan. Gebrande cd's zijn niet zo'n succes, ook met mijn Audi ben ik daar achter gekomen. Nou is origineel wel verschrikkelijk duur.

Wat ik tegenwoordig met mijn Audi doe is gewoon 2 keer per jaar een nieuwe kopie in de dvd speler en dan heb ik geen problemen.
 
Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar ik kan zo een kopietje draaien. Werkt bij mij goed.

Gr. Paul
 
Zou het niet mogelijk zijn de cd images aan te passen, met nieuwere kaarten?

dus de boel voor de gek houden, maar dan toch de laatste nieuwe kaarten er in te plakken? _O-
eventueel met fliters erin?

Groeten Peet
 
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad maar heb hier nog niet naar gekeken. Ik moet sowieso even een nieuwe branden van Benelux want hij gooit hem na een maandje er ineens zomaar uit...

Gr. Paul
 

yoyo

The UK brothers
BrutalForce zei:
Zou het niet mogelijk zijn de cd images aan te passen, met nieuwere kaarten?

dus de boel voor de gek houden, maar dan toch de laatste nieuwe kaarten er in te plakken? _O-
eventueel met fliters erin?

Groeten Peet

Ben benieuwd of je dit gaat lukken.
Hou ons op de hoogte.
 
Kleine update, donderdag de iso gebrand met Poweriso op 10x speed want langzamer ging dat niet. En perfect werken! En sneller als de vorige met img burn. Dus misschien maakt het ook nog uit welk brand programma je gebruikt?

Gr. Paul
 
BrutalForce zei:
hey Paul.

Heb je de kaarten van 2011 vervangen voor nieuwere van 2013?
laat eens weten hoe je dit gedaan hebt?
Nee dat nog niet, ik moet dit nog nader bekijken als ik tijd heb.

Gr. Paul
 
Bovenaan