Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Kantel/schuifdak wat spontaan open gaat????

Of er meer omi's zijn met het zelfde probleem, namenlijk dat het schuif/kanteldak spontaan naar de hoogste ventilatie opening gaat |:(

En daar bij de schakelaar gewoon op de dicht stand staat :?

Ik krijg hem weer wel dicht :h
 
Heb ik ook eens gehad. Niet te veel van schrikken. Gewoon weer dichtdoen en daarna gebeurt het niet meer (althans ik heb er daarna geen last meer van gehad).

Groet,

Walter
 
Ben er niet ervaren mee maar klinkt of als een computer hickup of vocht.......
Mij is verteld dat de MV6 iets teveel computer heeft en soms niet bestaande fouten geeft, mede door grote hoeveelheid sensoren en meetpunten overal. Heb zelf loze oliewaarschuwingen en 1x automaat storing gehad, en is of niks of gaat weer weg. Jack vertelde me overigens afgelopen weekend dat meldingen in het display waarvan de check melding verdwijnt zichzelf opgelost cq gereset hebben omdat het systeem dan ziet dat er geen storing meer is..... Jack is hierin deskundig, ik niet zo!;)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Volgens mij niet zover zoeken...
Kan gewoon de schakelaar zijn die wat speling heeft en daardoor valse contactjes maakt.
Had het ook in't begin met mijn Berliner, maar eigenlijk al lang niet meer gehad.
Ook de switch nog niet vervangen...
 
René-MV6 zei:
Alvast tot zover bedankt :Y

Ga toch maar even langs de garage en ff uitlaten lezen wie weet :)

Wordt vervolgd :o
_/-\o_ Het viel allemaal nogal mee :Y was geen storing maar de schakelaar :Y

Die een beetje............................doet :o
 
Hallo Rene,

Hoe is het afgelopen met je schuifdak, bij mijn Omega is het dak ook aan het spoken. Heb je de schakelaar vervangen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Gr. Jacco
 
jaccomv6 zei:
Hallo Rene,

Hoe is het afgelopen met je schuifdak, bij mijn Omega is het dak ook aan het spoken. Heb je de schakelaar vervangen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Gr. Jacco

Hallo Jacco,

Neen geen schakelaar vervangen, maar schoon gemaakt en werkt weer 100% :D

en ff opnieuw programmeren das wel belangrijk :Y

Veel scu6 Jacco.

ps kan op slot wat mij betreft :Y
 
Als mijn opedak op kiep heb staan gaat deze na het op de dichtstand van de schakelaar niet helemaal dicht.
Moet dan de knop indrukken dan gaat die dicht.

Kan dit ook het probleem zijn van de schakelaar??
 
jack-omegax3.0xe zei:
Als mijn opedak op kiep heb staan gaat deze na het op de dichtstand van de schakelaar niet helemaal dicht.
Moet dan de knop indrukken dan gaat die dicht.

Kan dit ook het probleem zijn van de schakelaar??

Als ik het zo lees Jack, opnieuw programmeren scu6 :)
 
René-MV6 zei:
_/-\o_ Dank, en het kan nu op slot :Y



MetalRush zei:
Het is niet aan de gebruiker om te besluiten of een draadje dicht kan. Daar zijn wij voor. ;)
Sterker nog: dit soort draadjes wil je juist open laten staan zodat er in de toekomst nog op gereageerd kan worden, door een ander met hetzelfde probleem, zodat hij/zij niet een nieuw draadje hoeft te openen.
Wij verwijzen juist naar de zoek machine op ons forum. Als je dan 80.000 hits terug krijgt op hetzelfde onderwerp, dan zakt je de moed wel in de schoenen :P
Kortom: lekker open laten staan ;)
 
MetalRush zei:
Het is niet aan de gebruiker om te besluiten of een draadje dicht kan. Daar zijn wij voor. ;)
Sterker nog: dit soort draadjes wil je juist open laten staan zodat er in de toekomst nog op gereageerd kan worden, door een ander met hetzelfde probleem, zodat hij/zij niet een nieuw draadje hoeft te openen.
Wij verwijzen juist naar de zoek machine op ons forum. Als je dan 80.000 hits terug krijgt op hetzelfde onderwerp, dan zakt je de moed wel in de schoenen :P
Kortom: lekker open laten staan ;)

Oké dan,geen probleem :D
 
Bovenaan