Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kentekens !!!

Maurice

OOP Chef de cuisine
waarom worden toch alle kentekens op de foto's weggehaald ??? 8)

zie voor mezelf hier geen reden toe !! :N

maar wie ben ik, misschien zijn er wel gegronde redenen ?? :w
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
goedenavond Sir Stijn !! altijd met twee woorden spreken !!! haha !!!

privacy voor wat ? gegevens van auto kan ik ophalen via sms-diensten maar de naam van de houder niet dus why ???
 

Colinh

Donateur 2023
Op andere forums zag ik het ook weleens, maar ik vraag het me ook af ja. Adresgegevens kan je niet zomaar opvragen toch ?


Gr Colin
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
maurice zei:
goedenavond Sir Stijn !! altijd met twee woorden spreken !!! haha !!!

privacy voor wat ? gegevens van auto kan ik ophalen via sms-diensten maar de naam van de houder niet dus why ???

Ook van Belgische kentekens?
Want die zijn bvb op naam, en niet op voertuig...
Allez, ik weet dat het hier op de tuning-fora de gewoonte is om ze weg te werken...
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
dat weet ik niet maar wel van Nederlandse kentekens.
ja bij echte tuningsites kan ik me er wel wat bij voorstellen met vaker illegale bouwsels op, onder, of aan de auto's en het zou kunnen dat de overheid (politie) mee kijkt op sites maar wij zijn toch eerzame burgers !! of ??? O-) O-) O-)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het is niet zo moeilijk om achter meer gegevens te komen dan je via de SMS diensten of de RDW site kan opvragen. Denk dus o.a. aan adres van de eigenaar. Daarbij is dit een specifiek forum waardoor iemand die gericht naar iets op zoek zou kunnen zijn het wel erg makkelijk gemaakt wordt.

Dat gaat allemaal natuurlijk wat ver, maar ik heb zelf m'n kenteken liever niet online. Daarom gaat er op meetings altijd een andere plaat in de houders en poets ik ze weg op andere foto's.
 
Buiten wat Jacco zegt: ik vind het niet aan mij om andermans auto, ongevraagd, met kenteken op het grote www te zetten.
Om dus iedere discussie uit de weg te gaan, poets ik de plaatjes even schoon.
Kleine moeite.
 
Bovenaan