Na de 3-wegklep vervangen te hebben moest ik toch steeds weer om de paar dagen een beetje kvs bijvullen,dacht zelf dat het systeem nog niet helemaal ontlucht was maar omdat er toch een klein plasje onder de auto lag toch maar verder op zoek gegaan waar het lekte.
Na veel gezoek en alle klem aansluitingen gecontroleerd te hebben tot de conclusie gekomen dat het lekt bij de aansluitingen vd kachelslangen bij het schutbord,weer zo'n makkelijke plek
Moeten nu alleen de slangen incl. klemmen in de motorruimte vervangen worden of alleen de klemmen?(Koppelingen in dit geval)
Heb al gezien dat er zowiezo nieuwe O-ringen op de buizen moeten als er nieuwe koppelingen op komen,dus die zal ik bestellen.
En kan dit alles vervangen worden zonder de binnenboel los te halen(Passagierskant uitbouwen)??
Andere tips uiteraard ook welkom,
Na veel gezoek en alle klem aansluitingen gecontroleerd te hebben tot de conclusie gekomen dat het lekt bij de aansluitingen vd kachelslangen bij het schutbord,weer zo'n makkelijke plek
Moeten nu alleen de slangen incl. klemmen in de motorruimte vervangen worden of alleen de klemmen?(Koppelingen in dit geval)
Heb al gezien dat er zowiezo nieuwe O-ringen op de buizen moeten als er nieuwe koppelingen op komen,dus die zal ik bestellen.
En kan dit alles vervangen worden zonder de binnenboel los te halen(Passagierskant uitbouwen)??
Andere tips uiteraard ook welkom,