Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kofferbak ontgrendeling werkt niet in de auto.

Hoi,

De ontgrendeling van de kofferbak werkt wel met de sleutel bij mijn omega B2 sedan, echter als ik op het knopje op het dashboard druk gebeurt er niets. Zowel met de sleutel op als van het contact. het dit probleem al sinds ik de auto heb en dacht er mee te kunnen leven maar het gaat me steeds meer ergeren dat ik niet even snel de koffer open kan maken vanuit de auto.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? heb de zoekfunctie ook geraadpleegd en vind iets met een rood draadje, waar vind ik deze, en zou dit mijn probleem op kunnen lossen?

Q
 

Vega

Medewerker
Administrator
Knopje lang vasthouden, meer dan 3 seconden.
In de eerste generaties kon dat niet als de sleutel in het contact zit, je moest dan eerst de sleutel eruit halen (vandaar de mod) bij de latere versies hebben ze dat aangepast.
 
ok, zal het straks even proberen. mijne is productie dec 2002, dus zal een van de latere zijn?
bedankt voor de reactie.
 

Joep

Verbannen
Qzelf zei:
ok, zal het straks even proberen. mijne is productie dec 2002, dus zal een van de latere zijn?
bedankt voor de reactie.
Als ie uit de tijd komt die je aangeeft dan moet het werken zoals Vega het heeft uitgelegd.
 
Ok, dank voor de reacties, de knop werkt inderdaad. voel me nu stom dat ik het boekje niet goed gelezen heb :(
 
toeval wil dat vandaag de schakelaar van de kofferbak ontgrendeling het echt had begeven. had al een nieuwe gehaald op de sloop (toen ik nog niet wist hoe te bedienen) deze erin en alles ok. heb de schakelaar even door gemeten en de schakelaar had een slecht contact.
 
Efkes hierop verder.
Mijn berline is van 2000.
Ik vind het niet handig dat ik de koffer niet kan openen als de sleutel in het contact zit.
Moet ik daarmee leren leven of valt dit aan te passen?
 

Vega

Medewerker
Administrator
kenneth_otu zei:
Ik vind het niet handig dat ik de koffer niet kan openen als de sleutel in het contact zit.
Moet ik daarmee leren leven of valt dit aan te passen?

Met de een laatste versie CV of Alarm module is dat opgelost.
 
Bovenaan