Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Komende zaterdag een andere Omega bekijken..

Nou, zaterdag gaan we kijken naar een andere Omega. Deze krijgt steeds meer kuren en binnenkort gaan we op vakantie met de caravan. Nu wordt het dan misschien een '98er B1 2.5 V6 station. Ben benieuwd of het wat is.....
 
Hij staat in heerhugowaard. Schijnt een knappe te zijn. Klein deukje bij de tankdop en een klein roestplekje. Eerst maar eens wat anders, gisteravond is me zus aangehouden met me calibra. Ze wilden de calibra in beslag nemen vanwege openstaande boetes van twee jaar geleden.... Ik heb in die periode wel wat boetes gekregen, maar ook netjes op tijd betaald. Ik heb al me boetes nu verzameld en me afschriften en gaat zo naar buro... Ik hoop op een vergissing, want het gaat om een slordige 500 euro........
Dat heb ik weer....<br /><br />-- 27 mei 2011 08:06 --<br /><br />http://www.autotrader.nl/auto/kopen...e=stationwagen&paginaNummer=1&total=25&pos=11

Dit is hem.... Komt ook APK op....
 
Is alles goed afgelopen met die Calibra?
Net ding die Omega, ben benieuwd wat je gaat doen, laat maar weten. Succes man!
 
Morgen gaan we kijken en proefrijden. Er zat wel ergens een deukje zei hij. Als hij verder zo mooi is, dan laat ik dat met plezier verhelpen....
Die boetekwestie is ook opgelost. Die boetes staan op naam van Robert Karreman uit Gouda. Heel Nederland weet, dat ik Richard uit Renkum ben....
Die agent heeft dus maar half nagetrokken. Om verdere toestanden te vermijden, geef ik me zus een copie mee van mijn ID kaart....
Dus met glimlag kijken naar een Omega station.....
 
Nou, ik heb de Omega gekocht, hoewel hij er aan de buitenkant er toch niet zo mooi uitziet. Hij is wel door de dealer onderhouden en dat is goed gebeurd, hij rijdt echt super, alleen een hoop plekjes aan de deuren en rechtsachter een vreemdsoortige poging om een deuk te plamuren en te spuiten. Hij moet dus wel overgespoten worden. Voor nu kunnen we goed en veilig op vakantie en na de vakantie zien we wel verder. Andere Omega's die ik gezien had, waren misschien wel mooier, maar motorisch veel slechter aan toe. De vraagprijs was 1750,-- en met APK 1850,--. Ik heb de auto gekocht voor 1300,-- met APK....
 

yoyo

The UK brothers
Richard,
Ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst, enne....mooie gelegenheid (vakantie met sleurhut erachter) om te kijken of hij echt lekker gaat.

Succes.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Mooie deal.

Hou het MACO ervaringen topic in de gaten misschien is het wat voor je
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Gefeliciteerd met de aanschaf. Nette prijs, ondanks dat er optisch nog wat werk aan zit. Dat komt vast wel goed. :)
 
Ja dank jullie, eigenlijk was het niet de bedoeling om er weer een project erbij te nemen, maar voor het budget wat ik had, is er niet veel te koop. Dan moet ik wel kiezen voor een auto, die dan mechanisch in orde is...
 
Bovenaan