Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Lambda-sensoren

Het heeft ff geduurd, sinds de verkoop van mijn sport, maar hier ben ik weer. Ik ben weer op zoek, had ook gemeld dat de volgende omi een 3.2 zou worden.

Nu weet ik er 1, echter vertoont deze het volgende probleem, de eigenaar rijd al een paar jaar rond met een brandend lampje. De auto is uitgelezen zegt hij, en de lambda sensoren schijnen vervangen te moeten worden. De auto lijd er niet onder blijkbaar gezien het feit dat de eigenaar er gewoon mee doorrijd en het geen probleem geeft met apk (normen zijn goed bij gastest).

Klopt dit verhaal?
2 sensoren kosten 60 euro per stuk weet hij te melden, maar montage? Ik mag aannemen dat je voor 120 euri toch geen risico neemt?

Ik had in principe een overeenkomst om naar limburg te gaan waar hij te koop staat, maar zit hier toch even mee in mijn maag, en eigenlijk wil de vrouw een zafira of zo iets dus die ben ik nog ff aan het paaien..........gaat lukken gezien de geweldige vakantie vorig jaar met de sport.

Kan hem kopen voor een leuk prijsje, zie marktplaats, hij staat in Meerssen (weet niet hoe ik de link hier krijg, dus ff snuffelen)

Het gaat om een 3.2 executive met 210.000km achter zijn kiezen.

Grtz, Eric
 
Even ter uwer info: een 2.6/3.2 heeft 4 lambda sensoren.

Maar ik vind dat ook wel een beetje vreemd, om voor die paar centen door te blijven rijden, je krijgt het idee dat er meer aan de hand is !
 
Weet niet wanneer je wilt gaan naar meerssen. Woon er vlak bij in de buurt. Wil eventueel wel met je meegaan en kan voor de zekerheid de opcom meenemen en kijken wat er aan de hand is.
 
Kijk, nuttige informatie.........
Bij deze besloten definitief deze omega aan mij voorbij te laten gaan en rustig verder te zoeken. Bedankt voor de info en aanbod ff mee te gaan om te willen kijken.

Vrouwlief een marktplaatsverbod gegeven, kwam een zafira opc tegen........................ :F
 
Dát moeten we natuurlijk niet hebben, Eric :P
Kijk ook even in Duitsland... daar kelderen de prijzen van de Omega's behoorlijk.
Wil je een mooie aan de haak slaan, zou ik daar zeker even gaan kijken :Y
 
<a class="postlink" href="http://link.marktplaats.nl/536277199" onclick="window.open(this.href);return false;">http://link.marktplaats.nl/536277199</a>

Heb een mooie gezien, althans, zo te zien op de foto, is wel geen 3.2 maar wel lekker :Y
Zijn er groningers onder ons die dit bedrijf kennen?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ziet er goed uit en is zeer compleet uitgevoerd.
Zou zeker geen verkeerde keus zijn, mits er geen rare dingen naar boven komen.
 

Colinh

Donateur 2023
Ze kochten ook echt geen drol meer he :X

Prachtige wagen zo te zien voor die prijs..


By the way, welkom terug Eric !



Gr Colin
 
deMOER zei:
http://link.marktplaats.nl/536277199

Heb een mooie gezien, althans, zo te zien op de foto, is wel geen 3.2 maar wel lekker :Y
Zijn er groningers onder ons die dit bedrijf kennen?

Ja, ik ken dit bedrijf, mijn Opel omega komt hier ook weg. Mijn ervaring met deze handelaar was goed. Hij heeft wel vaker omegas staan. Volgens mij heeft hij ook wat met omegas want toen ik er was had er 3 te koop staan. En hij staat wel vaker op marktplaats met omegas te koop. en laatst had zijn buurman ook nog een mooien 1 staan.
Mvg, Jan Wieger
 
@ deMOER weer op zoek naar een Omega :-)
De sport zoeft nog steeds heerlijk!! slechts 50EU aan kosten gehad ( keuring ).
De kachelradiator had het helaas dan weer wel begeven, maar dat is door een kennis en mijzelf prima verholpen. Kosten daarvoor: 5uurtjes werk en twee kratjes bier!

Wellicht tot ziens.
Hartelijke groetjes, Kippesoep
 
Hallo.................

Schrik niet, heb een vakantie auto gekocht, maarreh........ is niet helemaal geworden wat de bedoeling was. Had twee afspraken in Hillegom en omgeving, een vectra staionwagen 1.8 16v en een renault vel satis. Bij gebrek aan mooie omi's die aan mijn eisen voldoen week ik uit naar een vectra en nam dus deze renault ff mee in mijn bezoekjes. En helaas, ik ben thuis gekomen met de...........

w69mq.jpg


359xy7s.jpg


Dus tja, da's ff wat anders hè. Deze auto stond bij de 1e eigenaar thuis, een gepensioneerde man die hem nieuw kocht tijdens het begin van zijn pensioen. Hij bestelde een 2.0 16v Turbo in privilége uitvoering en voegde daar nog wat prijzige opties (paketten) aan toe waardoor het prijskaartje op ruim 47000 euro uitkwam. Nooit bezuinigd op onderhoud, alles bij de dealer. Na een proefrit in deze bak, met o.a. zijn meervoudig electrisch verstelbare stoelen en ga zo maar door was ik helaas verkocht en ben niet eens meer naar de vectra wezen kijken. De hoge zit was ook een beetje de doorslag, word ook al een dagje ouder. Dus geen omi helaas.

Ben blij te lezen dat mario kippesoep blij is met zijn sport.
Wellicht tot ooit, ik zal eens de perfecte omi tegenkomen.

grtz, Eric
 
Bovenaan