Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

lekkende cylinder

Helaas nog niet veel geluk met mijn omega edition 100 station grijs B1 1999. Twee maanden geleden gekocht in Teglen voor niet weinig. heb bij de aankoop wel een half jaar bovag garantie gehad.

Na een lekkende radiator, een foutmelding in de verbrandig, nu een lekkende cylinderkop. :( Ik ben gewaarschuwd, dat er echt iets aan moet gebeuren, omdat de auto anders een keer een hele dure raparatie tegemoet gaat. Ik zit in Nieuwveen. Weet iemand een adres waar ik met veel vrertrouwen de klus kan laten uitvoeren?

Met de garage waar ik de auto kocht, heb ik bedongen dat reparaties ook hier uitgevoerd kunnen worden. Wil over twee weken met caravan op vakantie, dus knijp hem nu toch.

Hans
 
Zo, da´s een tegenvaller! Een lekkende cilinderkop? Wat merk je ervan? Wordt de koelvloeistof erg warm? Schuimt de olie met zo'n witte rand? Of te wel wat zijn de klachten, wat merk je ervan?
 
Ik zou eens bij Eef & Huub gaan informeren, als ik jou was (degene die nog enigszins in de buurt zit en waar ik wel vertrouwen in heb. In jouw buurt ken ik verder geen reparatie bedrijven.).
Maar dan moet je wél zeker weten dat je het vergoed gaat krijgen van de verkoper/BOVAG... anders wordt het een dure aangelegenheid.
 
Klepdeksel sluit dus niet voldoende en de achterste cylinderkop lekt. Het is blijkbaar niet dermate dat ik er niet mee op vakantie kan. Na de vakantie ter reparatie aanbieden was het advies. Wel voor de zekerheid een litertje olie mee in de auto!

Geweldig zoals in Tegelen ( verkoper ) gerageerd wordt. Ik kan me voorstellen dat ze ook van deraparaties balen. Kost hun toch ook het nodige geld. Ik ben blij dat ik die bovaggarantie er bij heb genomen. Eers radiator vernieuwd, daarna foutcode luchtmassameter, nu dit weer. En dit schijnt een dure te zijn ....

Hans
 
Bovenaan