Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Luchtrooster verlichting

Vega

Medewerker
Administrator
AJ09 zei:
Moet je hiervoor het bakje in de armleuning tussen de stoelen eruithalen dan of de sigarettenaansteker achter?

Ja inderdaad, eerst de middenconsolearmsteun weghalen daarna kan je de rest eruit halen.
 

yoyo

The UK brothers
Sjors-V6 zei:
Zijn jouw roosters anders Aart ? dwz heb je er geen licht geleiders op zitten?.

Groeten,
Sjors

Misschien een beetje laat maar was even op Vakantie.
@Sjors, idd ik heb geen licht geleiders en het is zelfs zo dat in het gedeelte waar je normaal de verlichting zou kunnen zien branden er
gewoon op het zichtbare gedeelte een wit rondje gedrukt is waardoor géén licht komt.

Dus die heb ik bij de midden roosters voorzichtig weggeboord en daar een (op de sloop gehaalde) licht geleider in geplaatst.
(Het lampje was overigens wel actief aanwezig maar verlichtte alleen de achter/binnen kant van het rooster gebeuren.

Nu alleen de zijkanten nog, maar daar zag ik ook al dat de zgn licht geleiders in de draai-wieltjes niet doorlatend zijn maar wit
en niet doorlatend.en voor de rest moet ik ook op zoek naar het "licht doorlatende "rondjes" want die zitten er ook niet.
 
Sjors-V6 zei:
Bij alle Omega's is dit voorbereid, maar niet op alle modellen geleverd het is iets wat op de duurdere modellen zit ! ;)

Mijn B1 was een CD en dit had geen verlichting aan de ventilatie. :h
 
Yep sorry

Maar in ieder geval, welke gek bij Opel heeft dat lampje voor achter onder een lip geplaatst? Kan ook aan mijn handigheid liggen maar ding was er haast niet uit te krijgen. Is in ieder geval wel gelukt, dus nu doet echt alles het. Of iemand moet nog ergens anders leuke verlichting verstopt weten te zitten??? ;)
 
AJ09 zei:
Yep sorry

Maar in ieder geval, welke gek bij Opel heeft dat lampje voor achter onder een lip geplaatst? Kan ook aan mijn handigheid liggen maar ding was er haast niet uit te krijgen. Is in ieder geval wel gelukt, dus nu doet echt alles het. Of iemand moet nog ergens anders leuke verlichting verstopt weten te zitten??? ;)

Ambilight in de binnenspiegel :Y

Is ook leuk :s
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als je de roosters eruit haalt en dan de module los schroeft zie je tegen de bovenkant een lampje zitten.
 
de buitenste was makkelijk te vinden maar wat een rare lampjes zeg, heb ik nog nooit gezien.

zullen uiteraard ook alleen bij de vod te krijgen zijn?!

in ieder geval heb ik een omega cdx en alles verlicht streepjes en rondjes, alleen brand de boel zo zwak dat je met een nachtkijker moet kijken.
 
Meende dat het vaste fittingen waren. Zoals de ecc lampjes.

-- 07 maart 2011 18:31 --

nou heb ze allemaal maar vervangen maar wat branden ze zwak zeg.

morgen maar eens kijken voor 1.5 watt lampjes, das misschien iets beter.

de streepjes en nulletjes schoonmaken help ook een beetje, hier zat vieze vinger spul op van de vorige eigenaar! :h

het lucht rooster achter verdient een eigen how to!

wat een drama dat ding weer bij elkaar krijgen, en dat lipje voor dat lampje pfffffffffffffffffff })
 
Ben ff te druk geweest om aan het ding te sleutelen, maar wil best eind van de week ff wat foto's schieten. VOD heeft diverse wattages aan lampjes, vraag dit gewwon ff na, houders zijn allemaal hetzelfde maar kleuren zijn zwart, grijs of groen. Dealer kan je vertellen wat wat is.
 
Bovenaan