Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Maten speakers

Weet iemand zo de maten van de speakers in de voor en
achterdeur ?
Ik dacht zelf:

Voor 17cm
Achter 13cm

Groetjes Arnold.
 
Wat ik vorige week zag bij m'n achterdeur is dat er nog een plastic stuk rondom zit, weet niet of dat zomaar te vervangen is...

Gr. Paul
 
Voor deuren 16CM

Achter deuren 13CM


Je hebt idd een pasring nodig, deze zijn er kant en klaar van kunstof, beter is om ze zelf te maken uit MDF, maar dat is maar net hoe ver je wilt gaan ! over het algemeen voldoen kunstof ringen prima. ;)




Groet,
Sjors
 
Ah oké,
Ik ga nog wel is ff kijken.
Dacht "ff snel" andere speakers erin te draaien
maar dat gaat dus niet lukken.

Gr. Arnold.
 
voor de achterportieren en de voorportieren kan je bij elke autozaak pasringen kopen, daar kan je resp. 13 achter en 16cm voor kwijt.

let wel op, als je achterportier ontwaseming hebt passen er alleen simpele speakers in, inbouwdiepte is dan minimaal.

gr tazz
 
tazz zei:
voor de achterportieren en de voorportieren kan je bij elke autozaak pasringen kopen, daar kan je resp. 13 achter en 16cm voor kwijt.

let wel op, als je achterportier ontwaseming hebt passen er alleen simpele speakers in, inbouwdiepte is dan minimaal.

gr tazz
Daar zijn hele mooie oplossingen voor tegenwoordig. Heb toen een compo set in m'n Astra laten zetten met een minimale inbouwdiepte, er zijn zelfs speakers met de magneet aan de voorkant ipv achterop!
http://www.audiosystem-europe.com/
Moet je even bij flatline kijken, klinkt overigens erg goed, heb ze met de Astra mee verkocht.

Gr. Paul
 
Bovenaan