Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Me automaat nog steeds niet goed verschrikkelijk!

Hallo daar ben ik weer een keertje.Een maand of 2 geleden had ik volop problemen met mijn automaat.Nu heb ik een tweedehands automaat online gekocht bij Brabebo.In eerste instantie dacht ik dat hij het wel goed deed.Maar ik ben nu ongeveer 2 weken verder maar hij schakelt nogsteeds niet lekker.Als ik bijvoorbeeld gewoon 50 of 60 rijd en ik moet stoppen voor een stoplicht dan hoor je hem gewoon zoeken naar zijn eerste versnelling en gaan de toeren omhoog dan loopt de motor even niet meer statinonair en SCHIET hij naar zijn eerste versnelling heel vervelend allemaal.De auto reed altijd fantastisch maar sinds een haf jaar niet meer helaas.Is er iemand die me kan helpen of tips heb?Of moet ik nu Brabebo bellen en zeggen dat me wagen nog steeds niet goed rijd?Ik heb 3 maanden garantie op de automaat.Of is er gewoon iets simpels aan de hand bv iets afstellen ofzo?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Heb je de automaat ecu wel eens uitlaten lezen?
Zit er één zelfde automaatbak in?
Olie op peil?

Als je nu de zelfde klachten als voor de wissel dan lijkt mij het een ander probleem.
 
Ja de automaat is goed.En er is nieuwe olie ingegaan.Wat kan het anders zijn ?Ik heb er zelf helemaal geen verstand van.Ik heb hem hier in Spijkenisse laten monteren.<br /><br />-- 07 okt 2011 16:42 --<br /><br />Ongeveer een half jaar geleden begon de ellende en gaf hij deze code aan P0722 - Output Speed Sensor Circuit Low Input Maar dat geeft hij nu niet meer aan.
 
R

Ralph

Gast
brabebo mijdrecht ?
vragen of deze uit mijn grijze 2.6 V6 komt, en deze was niet goed.
2e versnelling was slecht en ook wat jij omschrijft. kenteken was import voertuig kwam uit Duitsland en was van Lars die hem aan mij toen verkocht had.
 
Ja ok maar ik denk niet dat ze dat gaan zeggen.Dat zal wel heel slordig zijn dat ze hem aan mij weer gaan verkopen.<br /><br />-- 10 okt 2011 21:36 --<br /><br />Vandaag heb ik Brabebo gemaild en gezegd dat de versnellingsbak niet helemaal goed is.Ze willen een andere bak komen brengen als ik deze gedemonteerd heb.Maar ja dit kan ik niet zelf dus moet ik de garage weer bellen,dus weer heel veel kosten.Brabebo wil me dus een andere bak geven maar de arbeidskosten moet ikzelf betalen.Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Bovenaan