Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mijn pa ook een omi aangesmeerd

Berry

OOP Huisleverancier
Van de week belde mijn maat weer dat ie weer oudijzer voor mij had,dus met jan Wieger effe wezen kijken ...altijd weer leuk :)
Het was een rode omi [echt 1 van de vreselijkste kleuren die ze hadden kunnen bedenken]Auto zag er goed uit, 2de eigenaar,dealer onderhouden en pas 137000km op de teller.Het is een elegance uitvoering met een zonnerollo 8) .
Ik dacht dit is een leuke wagen voor mijn pa,die rijd als 70 jarige nog altijd rond in een calibra v6 dtm,maar zijn gezondheid word wat minder dus het in en uit stappen gaat steeds moeizamer.Dus hij is komen kijken en heeft een stukkie gereden ;)

De automaat moest even wennen en Ber hoeveel pk heeft zo'n 2.2 want hij is niet echt snel vroeg ie aan mij ;) Maar de proefrit was goed bevalen en hij was zeer tespreken over het comfort.
Fototjes


Hier krapt hij zich nog eens achter zijn oren .....ben ik nog echt eigenaar geworden van een omi voor een fles Vodka [fles nog in zijn handen d:)b ]

dopje zit alweer in de bumper ;)
 

ommie b2

Heer van Stand
Nou Berry,

Ben je niet gewoon een beetje jaloers? _O- Ik vind dit echt een geweldige kleur.
(hmm, wou niet happen, toch gedaan) 7(8)7 7(8)7

Toedels Yvonne
 
Nette auto hoor, vind dit rood inderdaad meevallen, dat coca cola rood, dat is de ergste vind ik. Hoop dat hij er lang van mag genieten, en van de cali ook nog na een deskundig blik ;).

Gr. Paul
 

Berry

OOP Huisleverancier
Mooi rood is niet lelijk zal ik dan maar zeggen :) .....maar het word nog erger hij wil erg graag een creme leder interieurtje in,rood en creme :N
Calibra die blijft daar kan ie geen afstand van nemen 8) ,en idd Bar het is een mooie wagen maar hij moet nog een keer onderhanden genomen worden ..... d:)b
 
Rood en creme d:)b

zie het wel voor me maar een plaatje er van vinden valt nog niet mee, zou het dan toch niks zijn ;) . . . .
 

richard66

500.000+
Mooie Omega Berry en dat voor je pa is toch mooi , en jij kan mooi het onderhoud doen ,

en even een interieur je ombouwen HAha dat hou jou weer uit het cafe en van de straat _O- _O- _O-

gr Richard. :b
 
Bovenaan