Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Misch de jongste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vhcin8.jpg

Mijn Waggie


Yucel(Juusel) Uit Bergen op zoom 19 jarige leeftijd rond cruizen in deze bakbeest je weet zelluf hoe vinden jullie hem?
 
Hey Yucel,

ik vind momenteel even niets, want mijn pc laat om een hele vage reden (nog steeds) geen Tinypic plaatjes zien 7(8)7

Wel leuk dat je al op zo'n jeugdige leeftijd zo'n limo kunt rijden :Y

Veel plezier hier op ons OOP d:)b

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom hier op het Portal.
Vertel ons wat meer over de Omega, ze ziet er in ieder geval goed uit.
 
Welkom hier op het OOP. Je Omega ziet er goed uit. Valt er nog wat meer over je auto te vertellen? Bijvoorbeeld bepaalde updates die je van plan bent.

Met 19 jaar reed ik in een gele :$ Opel Kadett (voor de jongeren hier; een soort van erg kale Opel Astra :D ).

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Welkom hier op het OOP.

Voor zover ik kan zien staat hij er erg goed bij (alleen jammer dat het plaatje in de winter
is genomen anders hadden we hem misschien zien glimmen nu is hij een beetje dofjes)

Maar ik weet zeker als deze voiture een beetje opgepoets is dat hij glimt als een tierelier, enne...
19 jaar en dan al in een Omega wow!!!!

Ik had op jouw leeftijd een dafje

DAF_44.jpg


Het ding reed 128 echte kilometers op top! d:)b
4 man erin proppen en dan 4 jaar lang van Rotterdam naar Leeuwarden gereden, dat was een leuke tijd. :Y
(boord spanning 6 volt dus maar een draagbare radio op de accu aangesloten want er bestonden geen radio's
meer voor 6 volt hahaha)
 
Haha, super zo'n oud dafje! En die 128 km's haalde hij ook nog eens in de achteruit _O- _O- Mijn vader heeft een x-aantal jaren geleden nog eens een keertje zo'n daf 44 staan gehad wat hij had gekocht van een man die niet meer mocht rijden. Ding in orde gemaakt, en weer verkocht; maar het was zeker een apart autootje! :f
 
Ik heb tot nu toe alleen de velgen en de uitlaat veranderd, Er komt een mooi geluid uit.

Op deze leeftijd is idd een grote auto best...Vaag?:P

Mja 5 maandjes werken en wat geduld krijg je wel een mooie auto voor elkaar.
Want ik hou niet echt van kleine autootjes, En vooral niet van 2-deurs.

Er komt heel misschien nog een mooie subwoofer in, Iemand die er verstand van heeft hoe ik die moet aansluiten, want in de kofferbak ligt al een rooie dikke kabel klaar en aangesloten op de accu.

Ik zal mijn best doen om de auto in het zonnetje te zetten voor wat meer plaatjes, van buiten en binnen in de auto.

Grz Yucel.
 
Wat wil je precies aan geluid in jouw Omi ?
Er zijn verschillende optie's mogelijk.
Bose (origineel) of after market ?
 
MetalRush zei:
Wat wil je precies aan geluid in jouw Omi ?
Er zijn verschillende optie's mogelijk.
Bose (origineel) of after market ?

Gewoon een goede subwoofer niet te groot hoeft niet gelijk de zwaarste en de duurste te zijn.
 
OmegaUser zei:
Welkom hier op het OOP. Je Omega ziet er goed uit. Valt er nog wat meer over je auto te vertellen? Bijvoorbeeld bepaalde updates die je van plan bent.

Met 19 jaar reed ik in een gele :$ Opel Kadett (voor de jongeren hier; een soort van erg kale Opel Astra :D ).

Groet,

Walter


Het lukte me niet echt om hem in het zon te zetten omdat ik te druk bezig was met mijn school, maar hier heb je wat meer plaatjes.

m8d9xc.jpg



352f0pj.jpg



nph1l4.jpg



2s1n414.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Eigenlijk dacht ik dat ik de jongste was, maar dus niet haha. Ben 20.

Mn eerste auto was ook een Omega, maar dan een A station met 2.0.

Mooie B heb je, interieur ook !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan