Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

mod mistlampen

Ik vind die kapotte mistlamp uitstraling! ook echt een beetje stom... het werkt wel.. rij diverse auto's van o.a. Fiat en V.A.G. die dit bijna allemaal hebben.. echter heeft Opel het dan wel een heel stuk beter begrepen, gewoon een extra lamp verwerkt in de koplampen ! i.p.v. de mistlampen aan te sturen.. heb je Een Corsa D2, Astra J of Insignia met Xenon en dus AFL (Adaptive Forward Lighting) dan heb je dit systeem, echt vele malen mooier en net zo effectief ! misschien nog wel beter, omdat de spiegels puur hierop ontwikkeld zijn, en dat is toch anders als die lampen die in de berm schijnen _O-



Ik snap je wel Aart.. de eerste generatie (zoals in de Cadillac Catera) gingen puur branden met het aanzetten van je knipperlichten, deze had nog geen gyro/stuurhoek sensor welke ze aanstuurt met het scherp insturen onder een bepaalde snelheid.. naar mijn mening beter.. kan je dit soort gevallen niet krijgen !




Groetjes,

Sjors
 
Zeker Sjors,

Even ter verduidelijking een foto gemaakt hier op de oprit (van de Corsa van mijn Zus)


9zsfva.jpg



Groetjes,

Niels
 

yoyo

The UK brothers
De auto's waar ik al meerdere malen een bijna collision mee had waren de Skoda's Superb.
(ook de manier om aandacht te krijgen waarschijnlijk).

@Niels, jou zus had toch een rode Corsa?
 
Top Niels ! mooie foto, zo'n close-up had ik niet..


yoyo zei:
@Niels, jou zus had toch een rode Corsa?



Nee, ze had een blauwe Corsa, welke ik nu heb ;)




2zf0emg.jpg




Ze heeft nu een dikke Corsa met OPC pakket !





2hpitna.jpg














Niels z'n andere zus heeft wel een rode.. maar da's een Astra ! denk dat je daarmee in de war bent ;) die hebben Niels en ik een tijdje terug helemaal gedapt.







21d5168.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
kapottemistlamp.nl


<a class="postlink" href="http://link.marktplaats.nl/519593987" onclick="window.open(this.href);return false;">http://link.marktplaats.nl/519593987</a>



Situatie's zoals Aart heb ik ook vaak zat meegemaakt, gewoon echt irritant.

En ik kan me niet voorstellen dat het echt nuttig is. Als je ergens rijdt waar het slecht verlicht is zet je toch lekker die mistlampen aan.
Boete is 60 euro, maar als je ergens rijdt waar slecht zicht is, zal een agent je geen bon geven.


Gr Colin
 
Bovenaan