Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

monza gse ...bij de dealer

Berry

OOP Huisleverancier
Gister moest ik wat onderdeeltjes bij de opel dealer halen,dus sta met mijn ''vrienden'' van het magazijn telullen.Kom de grote baas aanlopen met de vraag wat ik in mijn koffie heb en of ik straks met hem effe in de werkplaats wil kijken.
Nou laat hij daar een echte gse voor zijn zoon opknappen,en hij zoekt onderdelen en omdat hij weet dat ik div monza's hebt,wilde hij daar effe over praten.
Hier de foto's ...heb nog nooit zo'n rotte gare bak gezien 8)7 ,mijn mening plat drukken dat ding.







Het duurt nog een hele tijd voordat die monza erzo uit gaat zien als die van mij.





 
Joep zei:
Weinig eer meer aan te behalen zeg. :N
Die van jou staat er strak bij, mooi! :*)

Hoezo niet? Tuurlijk wel! Zeker als het een echte gse is!

Hij moet nu ff geld en tijd investeren (valt voor hem denk ik wel mee) Heeft i straks een dikke bak!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Eens met Niels, juist goed dat ze hier zo mee bezig zijn. Zo blijft er weer eentje behouden. d:)b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nee niet mee eens dit is een aan elkaar gebakken gebakje,echt overal gaten,hele paravaan weg,je keek dwars door de reserve wiel bak heen ......en kijk is naar dat verrichte las werk |:( |:(
Mooi naar het oudijzer en de sper en getrag 265 aan mij geven d:)b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Berry zei:
Hier de foto's ...heb nog nooit zo'n rotte gare bak gezien 8)7 ,mijn mening plat drukken dat ding.

Het is maar wat je er voor over hebt.

Hier bij een garage waar ik veel kom worden veel "oude" auto's gerestaureerd, ik zie daar regelmatig auto's staan waar je gewoon doorheen kan lopen en dan zijn de ramen en deuren nog dicht. _O-
Als je dan een paar weken later komt dan staat daar weer een perfecte body (beter dan nieuw) die gereed is voor opbouw.
En weer een paar weken later staat daar weer een schitterende auto die waarschijnlijk nog 40 jaar mee kan.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Klopt Ik heb een A2 [met plastiek bumpers] 3.0 24v
en een A1 met chrome bumpers uiteraard ook met een 3.0 24v
Gr B
 
wat zoeken ze dan berry ik heb ook nog een sloper gehad waar nog deken van liggen heb ook nog een gse staan maar die gaat ook plat denk ik kan er weinig zin aan krijgen .
 
Blijft een mooie wagen, een monza.
Maar volgens mij moeten er beter exemplaren te vinden zijn.
Het is zoals Vega zegt, het is maar wat je er voor over hebt.
Alles is natuurlijk op te knappen.
 

Joep

Verbannen
Komend jaar komt er naar het schijnt een nieuwe op de markt, met vleugeldeuren a-la gullwing. :)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Jep sean ben ook bmw fan ....kan ik niet meer betalen
Dus om nog een beetje aan mijn bmw's denken heb ik de 18 inch alpina's en de 16 inch 8 serie velgen er maar onder geschroeft.
Ps in die A2 had ik ooit een M5 motor liggen ;)
 
Berry zei:
Jep sean ben ook bmw fan ....kan ik niet meer betalen
Dus om nog een beetje aan mijn bmw's denken heb ik de 18 inch alpina's en de 16 inch 8 serie velgen er maar onder geschroeft.
Ps in die A2 had ik ooit een M5 motor liggen ;)

Is Bmw rijden zo veel duurder dan?
 

richard66

500.000+
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Wat een mooie Monza,s mijn droom auto, die wilde ik als kind al *; *;

Mechien komt hij er ooit eens :Y :Y

Zien er goed uit Berry.

Gr Richard. :b :
 
Joep zei:
Komend jaar komt er naar het schijnt een nieuwe op de markt, met vleugeldeuren a-la gullwing. :)
nee joep dat is puur een concept car van alle nieuwjes die opel gaat gebruiken er zit geloof ik maar een 1 liter motor in
 
Niels zei:
Berry zei:
Jep sean ben ook bmw fan ....kan ik niet meer betalen
Dus om nog een beetje aan mijn bmw's denken heb ik de 18 inch alpina's en de 16 inch 8 serie velgen er maar onder geschroeft.
Ps in die A2 had ik ooit een M5 motor liggen ;)

Is Bmw rijden zo veel duurder dan?

Ik denk dat hij bedoeld om er ook nog naast te houden, volgens mij valt het met de kosten wel mee.
De beschikbaarheid van onderdelen voor oudere auto's dan ook wel erg goed te zijn.
 

tonboy

Verbannen
Berry,
Monza's zijn leuke auto's om te zien, jammer genoeg, je mag me corrigeren, was de bouwkwaliteit slecht.
Heb in de jaren 80 van de vorige eeuw als plaatwerker/spuiter menig monza gerepareerd , voorzien van nieuwe dorpels, binnenschermen en ander plaatwerk, bij auto's die nog geen 8 jaar oud waren.
Terwijl eigenlijk het synchroon daaraan lopende model de Opel Manta B van toch wel betere kwaliteit was.
Zijn dat ook jouw ervaringen en heb jij enig idee hoe dat kwam ?
 
Bovenaan