Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Motor slaat af

Goedendag .Mijn naam is Johan en ik heb een Opel Omega B 3.2 V6 van het BJ 2002.De auto heeft heel lang stil gestaan .Er zit nu een nieuwe accu in. De motor loopt als een zonnetje,maar het probleem is dat de motor bij een stoplicht ineens spontaan afslaat . Dan kan je starten wat je wilt, maar hij slaat niet meer aan .Maar als ik een paar uur later het weer probeer dan slaat de motor meteen aan en dan loopt de motor weer perfect.Wie weet wat dat kan zijn?
BVD en MVG Johan
 
Waarschijnlijk krukassensor, komt op een gegeven moment een keer, je zet hem lopend weg, en doet daarna niks meer, even uitlaten lezen Johan, en zoek maar eens op het forum hier naar krukassensor !

gr Hugo
 

Joep

Verbannen
Toevallig een grijze Irmscher uitgevoerde 3.2 en bij Jetcars gekocht? Met LPG installatie? Die had ook heel lang stil gestaan en een platte accu en kwam ook uit 2002.

Overigens verdenk ik ook de krukassensor. In sommige gevallen doet de Omega het helemaal niet meer als die sensor kapot is heb ik me laten vertellen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
johan1952 zei:
Goedendag .Mijn naam is Johan en ik heb een Opel Omega B 3.2 V6 van het BJ 2002.

We stellen het op prijs als nieuwe leden hier beginnen.
Wie ik ben...

Er zit nu een nieuwe accu in. De motor loopt als een zonnetje,maar het probleem is dat de motor bij een stoplicht ineens spontaan afslaat

De meest waarschijnlijke oplossing is gegeven.
 
Bovenaan