Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mv6 klaar en weer terug op de weg

Zoals ik in mijn voorstel topic vertelde had ik nog een hoop werk aan mijn Omega voor die terug op de weg kon en dat ik er weer aan ging beginnen om em terug te krijgen. Heb nog niet alles van het lijste gedaan maar wilde hier toch nog even vertellen dat we hem vandaag hebben afgemeld met verse apk, nieuwe verzekering en uit de schorsing gehaald. Met andere woorden staat de omega weer thuis voor de deur!!!!Vandaag weer heerlijk gereden met de mv6 en wat rijdt dat prachtig zeg, wat heb ik hem gemist en geen spijt dat ik hem bewaard heb.....

Zo, dat wilde ik toch nog even melden, weer een omega terug op de weg!!! en behoor ik weer tot de trotse omega rijders!!

Groet Marvin
 
Omega rijden blijft fantastisch.

Ook al heb ik in een hagelnieuwe auto gereden, met de nieuwste technieken en allerlei mooie fratsen en technologische hoogstandjes... ik vind de Omega gewoon een compleet eigen en specifiek karakter hebben.
Dat moet je aanspreken. Maar als dat het doet, dan zit je ook als een God in Frankrijk (met een wijntje en een kaasje, zonnetje op het bolletje, aan de Côte d'Azur :P )
 

Vega

Medewerker
Administrator
MantaPower zei:
Zo, dat wilde ik toch nog even melden, weer een omega terug op de weg!!! en behoor ik weer tot de trotse omega rijders!!

Dat is mooi dat het allemaal goed gekomen is, en zeker toch wel op weg naar de voorjaarsmeeting.
 
Bovenaan