Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mv6 spoiler pakket

een goede middag.

na een lange tijd is het dan eindelijk zover :)
de omega is gespoten en voorzien van een bodykitt
hierzo wat foto's.

616714_337205136363481_463619435_o.jpg


auto van paps erook op |:(
526401_337205109696817_1287374439_n.jpg


621056_337205049696823_1924783444_o.jpg


561379_337205083030153_1845770455_n.jpg


482065_336874526396542_1162100415_n.jpg


zo al zeg ik het zelf ziet er super strak uit _/-\o_
enige jammere vind ik dat de achterkant met 3-4 schroefjes zit omdat het niet goed tekitten was dus daarzo wil ik nog verzinkte schroefjes in doen dat je die niet meer ziet.

en moeten voor echt andere banden onder komen want staat veel telaag.
heb al 3 x me bumper geraakt O-)

Gr Daan<br /><br />-- 28 jul 2012 14:29 --<br /><br />oweja weet er trouwens iemand hoe het komt dat ik me foto's maar voor de helft upload??
 
mooi setje

staat hem goed

alleen hoezo is hij niet te lijmen ik had de catera klep van sjors en die had volgensmij de zelfde spoiler met alleen kit en dat kan prima alleen niet iedereen kan dat :?

maar hoe t ook zit het staat de omega super
 
henri zei:
mooi setje

staat hem goed

alleen hoezo is hij niet te lijmen ik had de catera klep van sjors en die had volgensmij de zelfde spoiler met alleen kit en dat kan prima alleen niet iedereen kan dat :?

maar hoe t ook zit het staat de omega super

dankje :)

ja de klep is gelijmt alleen de achterlip niet die heeft ie met paar parkers.
maar misschien omdat imitatie was ofzo.
die man is een vakman die verkoopt normaal dat spul dus die weet hoe het moet haha

ja ik herken de omega ook niet meer terug :)
 

Joep

Verbannen
Netjes gedaan Daan! Ziet er weer strak en goed uit! :) Alle roest weer weg dus deze kan er weer een lange tijd tegenaan! :*)

Toppie!

En nu nog eens wat foto's van in de zon. :Y
 
Joep zei:
Netjes gedaan Daan! Ziet er weer strak en goed uit! :) Alle roest weer weg dus deze kan er weer een lange tijd tegenaan! :*)

Toppie!

En nu nog eens wat foto's van in de zon. :Y


thnxx menn ben er super blij mee :D hele andere bak he :D

haha moet er wel zon zijn he :)

ik ga morge denk ik foto's maken met maat van me die heb zo'n dikke Mazda Xedos 9 gekocht :)
 

Joep

Verbannen
Dat is inderdaad een mooie reden om een fotoshoot te houden. ;)

Vooral de snuit vind ik mooier geworden.
 
carenbar zei:
Netjes :( ,maar wat zie ik ben je nou gelijk met je vers gespoten auto de krasstraat in gegaan 8)7
dankje :)

maar was een zelf wasbox hoor :) dus niks geen krassen spuit um gewoon af elke week doe ik dat
 
IN2thaDO zei:
Netjes kerel! Staat haar mooi! Nog ff sierstukje of andere einddemper is ie helemaal af!

thnx man :D
haha ja he dat mist er nog
er is een bedrijf in de buurt die eindempers verlengt dus daarzo wil ik even voor kijke.
andere demper is duuur en maken zo'n herrie :)
 
Valt wel mee toch? Die van mij maakt niet zoveel herrie vind ik, precies goed.
Tenzij je natuurlijk 5500 RPM in z'n 2 draait, maar dan nog vind ik het redelijk meevallen ;)
 
IN2thaDO zei:
Valt wel mee toch? Die van mij maakt niet zoveel herrie vind ik, precies goed.
Tenzij je natuurlijk 5500 RPM in z'n 2 draait, maar dan nog vind ik het redelijk meevallen ;)

owe oke toch maar keer gaan kijken dan :)
want welk merk heb jij eronder zitten dan?
en het nadeel is voor een sportdemper betaal ik zo 450 euro.
omdat ik dubbel systeem heb.
of heb jij dat ook al? weet wel dat de B2 2.2 dat heeft
 
Nee ik heb gewoon een after market universele demper eronder van maar liefst €59,- ;) doet z'n werk prima, even op maat maken en lassen, was voor mij 2 vingers in de neus (want Ralph heeft het gedaan ;) )

Dus in jou geval zou dat ook prime te doen moeten zijn volgens mij, je zal alleen wat meer moeten lassen ;)
 
IN2thaDO zei:
Nee ik heb gewoon een after market universele demper eronder van maar liefst €59,- ;) doet z'n werk prima, even op maat maken en lassen, was voor mij 2 vingers in de neus (want Ralph heeft het gedaan ;) )

Dus in jou geval zou dat ook prime te doen moeten zijn volgens mij, je zal alleen wat meer moeten lassen ;)

ja nouja lassen is geen probleem :P
alleen ik heb een dubbele demper nodig die zijn wat prijzig.
ik ben opzoek naar zo'n lotus omega uitlaat dat is wel vet haha :P
2 van die platte uitlaten :)
 

Colinh

Donateur 2023
DaanMV6 zei:
IN2thaDO zei:
Nee ik heb gewoon een after market universele demper eronder van maar liefst €59,- ;) doet z'n werk prima, even op maat maken en lassen, was voor mij 2 vingers in de neus (want Ralph heeft het gedaan ;) )

Dus in jou geval zou dat ook prime te doen moeten zijn volgens mij, je zal alleen wat meer moeten lassen ;)

ja nouja lassen is geen probleem :P
alleen ik heb een dubbele demper nodig die zijn wat prijzig.
ik ben opzoek naar zo'n lotus omega uitlaat dat is wel vet haha :P
2 van die platte uitlaten :)


3.0 24V demper? Die wilde ik ook eerst, is ook vet, kan die schrootboer die ook niet maken? Das wel vet 8)





Gr Colin
 
Colinh zei:
DaanMV6 zei:
IN2thaDO zei:
Nee ik heb gewoon een after market universele demper eronder van maar liefst €59,- ;) doet z'n werk prima, even op maat maken en lassen, was voor mij 2 vingers in de neus (want Ralph heeft het gedaan ;) )

Dus in jou geval zou dat ook prime te doen moeten zijn volgens mij, je zal alleen wat meer moeten lassen ;)

ja nouja lassen is geen probleem :P
alleen ik heb een dubbele demper nodig die zijn wat prijzig.
ik ben opzoek naar zo'n lotus omega uitlaat dat is wel vet haha :P
2 van die platte uitlaten :)


3.0 24V demper? Die wilde ik ook eerst, is ook vet, kan die schrootboer die ook niet maken? Das wel vet 8)






Gr Colin

heb al 3.0 24v demper toch?
alleen die van de lotus omega is ff platter
of van een 3000 of un Senator.
ja die gaste kunne alles maken hoor :P
 
Geweldig Daan ! kei mooie kleur, ziet er goed uit met die Steinmetz kit ! i.m.o. wél jammer dat je je sensoren achter niet fkes hebt laten mee spuiten ! dat is origineel zo, maar buiten dat vind ik dat ook veel mooier ! maar ieder het zijne ;)



Sjors
 
Bovenaan