Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mv6 spoiler pakket

Sjors-V6 zei:
Geweldig Daan ! kei mooie kleur, ziet er goed uit met die Steinmetz kit ! i.m.o. wél jammer dat je je sensoren achter niet fkes hebt laten mee spuiten ! dat is origineel zo, maar buiten dat vind ik dat ook veel mooier ! maar ieder het zijne ;)



Sjors


thnx :) alleen is geen Steinmetz he (A) imitatie :P
en ik vind die sensoren juist mooi zo die kleur eerlijk gezegd past bij me interieur 8)7
 

yoyo

The UK brothers
Sow hey, die ziet er idd weer strak uit!

Wat het schroefjes verhaal betrefd , mijn A had origineel een spoiler op de kofferbak en die zat buiten de lijm/kit ook geschroefd.
Dus daar zou ik jezelf niet al te druk over maken.

Maar het ziet er weer prachtig en strak uit, zeker op die kleur van je Daniël! d:)b :Y
 
yoyo zei:
Sow hey, die ziet er idd weer strak uit!

Wat het schroefjes verhaal betrefd , mijn A had origineel een spoiler op de kofferbak en die zat buiten de lijm/kit ook geschroefd.
Dus daar zou ik jezelf niet al te druk over maken.

Maar het ziet er weer prachtig en strak uit, zeker op die kleur van je Daniël! d:)b :Y

dankje :) de kleur is echt vet vind ik ook haha.
Maar me achterklep spoiler is gelijmd niet geschroefd.
Alleen me achterlip op de bumper zit geschroefd maar daar moeten even verzinkte schroefjes in:)
 
DaanMV6 zei:
Colinh zei:
Lotus is vierkant,

lotus_omega




6 in lijn 3.0 24V is rechthoekig,

Omega3.jpg




Damn wat een kontjes :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

oweja zie ut :P ga ik liever voor de 6 in lijn :) van de omega dual ram

ja zien er zeker goed uit haha:)

je wilt dus een orginele uitlaat van een 3.0 24 v senator b of omega a
de 2.6 is ook 6 cilinder en dualram maar had deze eindempers er niet onder zitten
 
Nou deze Omega heb ik best lang en met de nodige probleemloze kilometers kunnen en mogen rijden.

Ik kwam echter op een punt dat de auto de nodige aandacht zou verdienen en dat (ondanks dat ik bijna alles zelf doe en korting op de onderdelen heb) het toch een rekening van 1000+ zou worden.
Daarnaast moest ik ook steeds meer gaan rijden voor mijn werk.

Ik heb toen de keus gemaakt om het geld bij een aanzienelijk jongere diesel te doen met de helft van de kilometers.
Een keuze waar ik tot op heden nog geen spijt van heb gehad.

Wel denk ik met weemoed terug aan de trouwe 3.0 V6, het is mijn eerste auto, heb er nooit geen problemen mee gehad en heb er in de 5 jaar dat ik haar heb gehad er echt een band mee gekregen.



groetjes

Lars
 
opel_omega_steinmetz zei:
Wel denk ik met weemoed terug aan de trouwe 3.0 V6, het is mijn eerste auto, heb er nooit geen problemen mee gehad en heb er in de 5 jaar dat ik haar heb gehad er echt een band mee gekregen.
Lars

Dat bedoel ik dus , maar begrijpen doe ik het zeker :D
 
Bovenaan