Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

na 2 jaar heb ik er weer 1

Na een afwezigheid van zo´n 2 jaar ben ik hier weer
Met 1 simpele reden, ik heb weer een Omega.
Na 2 jaar geleden één met veel ellende onder de body weg te hebben gedaan
bleef het bloed toch een beetje bij de Omega.
Na lang zoeken ben ik weer geslaagd en ben ik nu de gelukkige bezitter
van een 2.5v6 uit 1999. een anniversary uitvoering
160000km op de teller en een klein beetje werk ivm wat lichte roest op
de bekende plekken, maar dat gaat dit jaar nog opgelost worden

2013-07-01170237_zps3df49c3b.jpg


2013-07-01170200_zpse68ea715.jpg


2013-07-01170304_zpse56fc329.jpg
 
nee geen gps aanwezig, wel de orginele radio met cassetedeck zat nog een bandje in van de carpenters LOL
 
weet iemand trouwens of dit model met dikkere bande werd geleverd want er ligt nu 16 inch onder met 225 breed, en volgens mij werden ze toch met 205 breed geleverd.
 
servil zei:
nee geen gps aanwezig, wel de orginele radio met cassetedeck zat nog een bandje in van de carpenters LOL
weet je als er zo n cassettebandje inzit met zo n muziek :r weet je haast zeker dat de auto in goede handen is geweest d:)b
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom terug !! Knappe B1 V6 ! *O* d:)b d:)b




jacques zei:
servil zei:
nee geen gps aanwezig, wel de orginele radio met cassetedeck zat nog een bandje in van de carpenters LOL
weet je als er zo n cassettebandje inzit met zo n muziek :r weet je haast zeker dat de auto in goede handen is geweest d:)b


hahahaha _O- _O- _O-
 
jacques zei:
servil zei:
nee geen gps aanwezig, wel de orginele radio met cassetedeck zat nog een bandje in van de carpenters LOL
weet je als er zo n cassettebandje inzit met zo n muziek :r weet je haast zeker dat de auto in goede handen is geweest d:)b


de laatste 4 jaar is er 14000 km mee gereden in het totaal, zat een NAP bij en die gaf aan dat er de eerste 4 jaar 100000 km mee gereden is
en daarna werd het een stuk minder

yoyo zei:
Netjes!!!! en nu nog foto's van binnen :Y

zal morgen wat foto´s van de binnenzijde maken maar die is net zo netjes als de buitenkant
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Welkom terug en die ene reden is genoeg :Y

Mooie omega en mooi dat deze in ere wordt gehouden

Grt. Hans
 
Bovenaan