Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nationale Opel Testdag

Geen tijd meer gehad om te gaan (heb de hele dag onder een rotte Merc 300D gelegen om een steekas wisselen :() maar mijn Omega is ook op alle punten goedgekeurd, omdat dat zo is :P
 
Mijn Omi heeft ook een certificaatje :Y
Voor die 15 euro gaat ik niet zitten miemelen... en is ze lekker verzekerd voor/door de winter :>

Nog een lekker bak koffie en koek erbij.
En stiekem nog staan te kwijlen bij een Vectra station OPC. Die zou ik best wel eens een dagje mee willen hebben ;)
 

yoyo

The UK brothers
En ook hier is het papiertje binnen! *O* :f
Ik kon gewoon meelopen was geen enkel probleem, ook vertelde hij mij wat de zwakke punten van een Omega waren
(wat de meeste van ons wel weten) maar toch geInteresserd geluisterd want deze knul deed echt zijn best om je wat
uit te leggen om zodoende langer van je Omega te kunnen genieten. d:)b

Uiteraard nog even in de showroom rond geslenterd en kwam toch steeds weer bij een Chevrolet Cruzer uit.(gek ik had
nog nooit naar zo'n bolide gekeken, maar er onstond op eoa manier toch een soort klik) Het toeval wilde dat er buiten
een Cruzer klaar stond voor een proefrit. >:)

Na even weggeweest te zijn met de cruzer kwam ik terug en had toch zo mijn twijfels (mistte het gevoel van een echte
auto om je heen en het was een beetje te popperig) en het toeval wilde ik ik de Cruzer tegenover Mijn Omega parkeerde,
het leek net alsof er op een bepaalde manier boos naar mij gekeken werd. :?

Op de terugweg van de dealer krijg ik dus ook een spontane foutmelding!!!!!!!!!!!!!!!!!
(je achterlicht is stuk, maak je het even!!) ze was dus echt boos. :(

Zondag middag dus maar even een goeie was beurt geven en lekker in de was wrijven, misschien draait ze dan wel weer bij! O-) *;
 
Bovenaan